Äckel-uppsats!

Nu är jag äntligen färdig med den jävla uppsatsen på New Zealand English som jag har ägnat dom 6 senaste timmarna idag åt. Den va helt vedervärdigt jobbig att skriva och om inte flärrot ger mig G på den så ska jag fan våldta hennes brevlåda och posta ett brev i hennes mamma! Tänkte iaf gå å lägga mig om en stund, ska bara hämta mig från skrivkrampen först.

Det jävliga är att på onsdag ska uppsatsen vara inlämnad + att vi har tenta i samma jävla bajs-ämne då. Den ska alltså vara inlämnad till tentavakten före tentan! 09.00 smäller det gott folk! Annars ska jag gymma me Johan vid 10.00 imon och efter det hade jag tänkt sätta mig och lusläsa Språkvetenskapsboken ända fram tills Röverpool-Chomsky börjar 20.45. Då blire Champions League och lite avkoppling före jag lägger mig.
Annars va jag hos Lolli efter skolan idag och hämtade min värra och då slingrade Evvo sig på MSN. Hon sa att jag skulle komma och spela boll....jag trodde det va ett skämt först eftersom....ja...eftersom...äh.....jag trodde det va ett skämt iaf. Men det visade sig vara sant så nu ska vi väl förhoppningsvis spela lite boll nånstans (kanske här, kanske där ;D) på onsdag. Det skulle ju passa bra i så fall eftersom jag inte har något mer den här veckan. Hoppas Lolli vill va me också ;)

Annars är det fisk hos Evvi på onsdag, fisk hos Evvi på onsdag, fisk hos Evvi på onsdag wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D:D:D:D:D

Anna är i Malmö igen och har lämnat mig åt mitt öde så jag får svälta....nä jag överlever men det blir knappt :P

På onsdag nästa vecka är det Valborg på kåren och förhoppningsvis (om vädret tillåter) grillning innan. Det ser vi fram emot..tänkte gå å köpa biljetter imon lr nåt typ..
Nä nu känns det som att jag svamlar bara så nu lägger jag av..är så trött att jag knappt ser tangenterna längre...bröööööööööööööööl....bröööööööööööööööööööööööööööö............................................zzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0