Är hon på riktigt?

Jag hittade ännu en intervju med det blonda ludret och va bara tvungen att lägga upp några citat från den. hon kan ju inte vara på riktigt, hon måste vara något slags troll...

Du blev utsedd till veckans humanist förra veckan, hur kändes det?

- Ja! Jag blev jätteförvånad, jag är nog den minst humanistiska personen som finns tror jag. Jag saknar lite empati som vissa andra människor har. Det är i alla fall vad min pappa säger.

Kommentar: båda förra och detta årtusendets understatement!

Du och din pappa verkar ha ett tätt samarbete som renderat i din framgång. Kan man säga att du är bloggsveriges svar på Tiger Woods?

- Hur menar du med Tiger Woogs?

Kommentar: hahaahahahaahahaahahaah............ahahahaahahaah.....*andnöd*................

Hur känns det att fylla 18 i år?

- Ja, det ska bli jätteskönt att gå ut lagligt. Det är ju inte så kul att bli utslängd halv tre. Man bara: "jaha, tack".

Kommentar: utslängd? Hur fan kom du in, ditt minderåriga luder?!

Sitter du på bussen nu?

- Ja.

Hur känns det? <<<<< Min personliga favorit!!!!!!!

- Jag känner liksom: "Vem har suttit här innan mig? Är det någon äcklig person? Är det en socialdemokrat? Är det någon tjock person?".

Kommentar: är du på riktigt!?

Om Sverige bestod av hundra människor som alla var olika bra, vilken plats skulle du sätta dig själv på?

- Den bästa människan i Sverige! Eller i alla fall någonstans i de översta fem procenten.

Kommentar: du skulle inte ens få vara med på listan, även om hela världens befokning va inkluderad!

Kan du motivera?

Jag tycker att jag är en bra förebild för unga tjejer. Jag visar att man kommer någon vart om man vågar och sticker ut näsan. Jag har ju hela tiden hävdat att man måste vara egoist, och det står jag fast vid. Man måste tänka på vad man själv vill och genomföra det man vill. Jag skriver om saker jag vill göra - och sedan genomför jag dem. Jag får ofta mejl från tjejer som säger att de inspirerats av mig att våga göra saker. Jag kanske saknar självinsikt - men jag tror verkligen att allting är möjligt.

Kommentar: japp, du är en mycket bra förebild som sitter på bussen och tänker på hurvida det suttit en tjock människa på din plats innan. Skulle jag få som jag ville, skulle det bli giljotinen direkt för din del, ditt slabbiga get-luder!

Man kan iaf inte ta ifrån henne att hon har humor..........jävla skäggbiff!

Dagens låt: Dj Blackskin feat. Nate the Great - Tooty Frooty (shake what your mama gave ya! :D)

Kommentarer
Postat av: sara osman

haaaaaaaa-haaaaaa-haaaaaaaa! andnöd här med!

2008-04-27 @ 18:59:42
URL: http://saraosmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0