B

B. B? B! Vad är det som är B? Det är B! Vad är det som är B då? Muntlig redovisning i fiction såklart! Fan va B du är som inte vet det! Du är B!

Nä, nu ska jag sluta psykfalla mig :D
Jag och Linn har iaf suttit idag och pluggat till redovisningen i fiction som vi har på torsdag. Det gick väl rätt så bra förutom att vaåra frågor som vi ska redovisa om är för lätta(!!!!???!!!). Det är svårt att få tillräckligt med info iaf.
Efter vi hade pluggat vare lektion i språkvetenskap och alla skulle ha med sig sina första utkast på uppsatserna till skolan. Jag va typ den enda. Detta innebar att jag, och bara jag, fick all skit. Men jag är nöjd ändå, nu vet jag vad jag ska göra om och göra rätt :)
Efter skolan vare gym och sen handla med Anna. Tacos blev de ikväll. Imorgon ska jag plugga med Linn igen och sedan ska jag gymma och därefter läsa ut boken. Därefter blir det CL och Liverpool-Arsenal. Får se om jag vågar titta. När jag kollade förra onsdagen höll jag på att bajja i byxan av nervositet. Får väl ta med mig mycket toapapper till soffan I guess..

På onsdag blire plugg på muntan och sen, vid 5 typ, kommer Lottis å Evvi å Lolli å kanske någon annan(?) hit för att dumpa sin dricka + dumpa Lottis. Jag och andra människor som säkert kommer va här, ska sedan underhålla Lottisen tills Lökarna kommer tillbaka från sin gasque. Då blire mellanfest här och sedan kåren (I guess?). Ska bli roligt som omväxling mot AW:n. Speciellt att träffa Lotta, hon e som ett sött, litet, ulligt marsvin ;)

Nu ska jag iaf slingra ner bredvid min Anna och sova..ska ju ändå upp rätt så tidigt imon..

Dagens låt: Alex C Feat. Y-ass - Sweetest ass in the world

Bon nuit!

image34

                                                                         Krama! ;)

Kommentarer
Postat av: Lolliiii

LÖK?!? Vadå lök?!!
Du är lök!!!
pusssssss...

2008-04-08 @ 10:01:00
Postat av: Lotta

Åh va du är söt hesten!!

2008-04-08 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0