Bakfylla + Redovisning = Sant?

Svar: jorå, det gick ;)

Igår va det fest och det var en mycket lyckad kväll enligt mig, förutom vissa "incidenter" som skedde. Dessa incidenter tänker jag dock inte ta upp då dom egentligen inte är något att tjafsa om, utan enbart handlar om fylla. Vi va iaf först hos mig och sedan, vid typ halv 11, gick vi till en annan förfest. I lägenheterna mitt emot högskolan va vi iaf och det va trångt men trevligt den korta stund vi va där.
Därefter gick vi till Kåren och va där i stort sett tills den stängde vid 2. Det kanske inte va så mycke folk där, men man behöver bara ha ett sällskap med sig bestående av personer man tycker om, för att det ska bli skoj :)
Det hade jag. Starkt av L och E att inte bli alltför påverkade av "incidenterna" och istället koncentrera sig på att festa å ha kul me mig å Tohan å Phille. Puss på L och E från mig! Ni e bäst! <3

En dålig sak annars va att jag å Tohan blev neddragna i källaren av två våldtäkskvinnor vid namn I och J. Dom försökte sätta på toppar på oss och gud vet vad. Usch! Jag känner demonerna komma å ta mig. Mardrömmarna har redan startat. Fy på er, kvinnor! Ni vet vilka ni e ;D ......................hehe.....................hehe...............lite kul vare ju ändå... :D

Idag när jag vaknade kändes det som att en struts hade våldtagit mitt huvud. Jag kröp in i duschen typ och la mig i fosterställning.......nä så illa vare väl inte men jag mådde ju inte bra om man säger så :P
Efter ett tag va det dags för skola och Fiction. Redovisning (muntlig naturligvis) stod på schemat och jag mådde ju inte så bra så jag trodde jag skulle bajja på mig eller nåt. Men tro det eller ej (Cola-gay :P), det gick bra och jag bajjade varken på mig eller på nån annan, vilket ju iofs va lite synd då vissa förtjänar ett bajj i hövve :D
Sedan gick jag iaf med Johan till Ica Maxi och handlade och här sitter jag nu och runk.....äh jag menar bloggar...

Ikväll hade jag tänkt kolla på The Running Man med min favvo skådis Arnold Schwarzenegger (han e grym ju :D) men först blire som sagt mat och Stargate SG1, vilket jag följer ihärdigt :)

Dagens låt: Basshunter - Camilla (släpp hela låten nån gång, ditt jävla våp!)

Puss på er allihop! Dubbla pussar till E och L ;)

Kommentarer
Postat av: J

Hahaha... ni vägrade ju o ta på er dom ju! Men det va grymt kul! puss

2008-04-11 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0