Blondinbella är ett luder

Japp ni hörde rätt! inte vilket luder som helst dock, utan ett medie-luder. Jag tror faktiskt aldrig att jag har sett en mer desillusionerad och genom-inkompetent människa i hela mitt liv. Jag har läst diverse inlägg på hennes patetiska blogg, som ägs av hennes lika patetiska företag Blondinbella AB (bara namnet får mig av skita på mig av skratt). Jag har bildat mig en uppfattning om vad detta är för människa som lyckats, på något konstigt sätt, att bli så känd genom att bara blogga. Min slutsats är att detta är, även om hon ekonomiskt är samhällets öfverklass, en sorglig och patetisk människa, som har grava psykiska problem. Jag tänker inte ta upp massa citat här, de får ni hitta själva, men att säga något så illa som att barn inte förtjänar att växa upp i familjer med begränsad ekonomi, är bortom min förståelse. Hur jävla dum får man bli!?

Jag påstår inte att jag känner, eller för den delen vill lära känna, Isabella Löwengrip (hahahahaah, namnet!!!), men jag tror jag fattar vad hon är för person ändå. Hon är vad jag skulle vilja kalla för samhällets avskum, bajsvattnet som rinner i våra kloaker eller alla lodisars rövsvett. Eller förresten, det där sista va oschysst mot alla lodisar och A-lagare. Ni har ju iaf någon sorts värdighet i kroppen. Förlåt!
Att se ner på andra människor bara för att hon råkar ha en rik(?) farsa är för mig den ultimata förolämpningen (det enda som fattas är att hon är Man U fan). Hon tror alltså på fullt allvar att man väljer om man vill ha det bra ekonomiskt ställt eller om man ska vara fattig. Än en gång, hur jävla dum får man va!?
Hur kan så många ha detta troll (ja, hon är ful också. Typ botoxad i arslet!) som sin förebild? Det är för mig helt obegripligt. Hon är för fan 17 år gammal! Hur jävla mycket vet en 17-åring om livet egentligen!? Jag vet inte allt, det påstår jag inte, men jag vet fan mer än vad det blonda ludret gör iaf! Det borde göra mig till en mer intressant personlighet och därför rendera i höööööga läsarsiffror, men icke! Jag är ju bara en vanlig Svensson (Olsson :D) som inte har något intressant liv alls. Av vad jag läst på hennes blogg har jag ett mycket mer intressant liv iaf! Fatta att man inte kan leva på smink och makeup, ditt strutsägg! Vem fan bryr sig om vilken jävla frisyr hon har för dagen? Hon skulle lika gärna kunnat ha en död bäver på huvet. Men vänta lite, det har hon ju redan...dumt av mig!

Att BB och hennes peddo-farsa sedan försöker skinna alla på så mycket pengar som möjligt (läs: skolincidenten) gör ju henne bara än mer patetisk. Vem, vid sina sinnens fulla bruk, skulle vilja betala ett blont jävla gatuluder för att hon "råkade" göra reklam för dig på sin blogg!?!? Det är ingen som ens har frågat dig om du kan göra reklam, ditt !¤&(?¤%!!!!!! Jag hoppas innerligt att hon misslyckas i livet och att hon slutar på gatan, som det luder hon ändå är! Vänta lite! Nu gjorde ju jag reklam för dig, Bella. Betala mig, annars stämmer jag dig!

Sedan har hon av någon anledning (läs: någon "kompis" har ljugit för henne) fått för sig att hon är snygg. Mitt svar: AHAHAAHAHAAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAH vänta lite så ska jag hämta andan.......AHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag påstår inte att jag är så himla snygg eller bra själv då det finns något i Sverige som kallas Jantelagen (vilket BB uppenbarligen inte hört talas om), men du säger ju att du är så jävla snygg och bäst så då får du fan ta och skylla dig själv! Här kommer det iaf; DU ÄR FUL OCH ÄCKLIG, DIN BOTOXADE SLYNA! INSE! Alla dina s k vänner har bara ljugit för dig för att komma åt dina pengar!

Nä nu kanske jag va lite för hård. Jag tar tillbaka det jag sagt här ovan och s.....men va fan är det jag sitter å skriver! Jag tar inte tillbaka ett skit, ditt jävla salongsluder! Ät skit och dö! Gärna snabbt så samhället slipper sånna som dig!!! Avslutningsvis vill jag bara säga till Blondinbella (fy fan vilket töntigt namn!): Skit ner dig! Titta sedan ner på skithögen! DET är vad jag tycker om dig!!!!!!!!!!!!!!

Tack för ordet!

Gå in och njut -------------->  http://www.bellasuger.se/
Kolla även in hennes bedårande klipp på youtube!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahhaahahahah!!! UNDERBART!!!
Puss på dajj jockiii

2008-04-01 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0