En skam för mänskligheten..

...är vad Blondinbella är.

Hur kan man sitta i TV och säga att det är fel att INTE enbart köpa märkeskläder!? Ditt lilla, bortskämda drägg, fattar du inte att alla kanske inte har råd att köpa nya kläder varje dag?! Speciellt inte märkeskläder, som har en tendens att vara jävligt dyra. Du ger verkligen blondiner ett dåligt rykte!
Att det enda du skriver om på din blogg är vad du käkar och vad det är för färg på din bh, gör ju inte saken bättre direkt. Fattar inte att det kan vara så många som är intresserade av vad en liten jävla brat har för kläder på sig. Ska du inte börja beskriva dina toalettbesök också?

Ditt patetiska försök att få folk att tro att du känner någon sorts medlidande, genom att du skrev att du satt å tänkte på Engla hela tiden + att du tände ljus, är bara för mycket. Vilket jävla hyckleri! Den enda du bryr dig om är du själv, ditt jävla Gekås-luder! Så lägg ner skitsnacket!
För övrigt va det där med ljuständandet igår jävligt patetiskt. För det första: hur mycket tror ni att Englas familj bryr sig om att vi tänder några jävla ljus i fönstret!? För det andra var det bara ett av många pr-trick för att få Skitbladet att se bättre ut. Aftonhoran kan suga min baguette! Istället för att tända ett ljus borde vi tända mördaren och låta honom brinna långsamt. När han brunnit färdigt slänger vi honom till ett gäng köttätande marsvin och sen går vi hem och tänder ett ljus för marsvinen som tvingats äta ett as..
That's the way to do it!

Annars har jag väl inte så mycket att säga, förutom att jag hoppas och tror att det blir fest imon. Det skulle va kul och jag har redan "samlat" på mig lite folk :) Lolli å Evvi måste komma iaf, annars är det inte lika kul *pika, pika* ;)
Att Sandy kommer gillar jag också. Det var ett tag sen vi sågs och hon ska få en stooooooooor kram när vi ses ;D

Dagens låt: Culture Beat - Got to get it

image36

Äta! Äta! Äta! Äta! Mördar-marsvin av värsta sorten! (Mitt avlidna marsvin Dagobert för övrigt ;D)

Kommentarer
Postat av: Lolliiiii

hahaha, köttätande marsvin I LIKE! :D
Dagobert va ju oxå ett rejält fyndigt namn måste jag säga!! sj hade jag en hamster som hette Bampe... (tår)
partizzle imooeen då!

2008-04-15 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0