Fy fan för fotboll..

Notera att detta inlägget är skrivet med mycket bitterhet. Det kommer nog ta ett tag att komma över denna förlusten. Igår, direkt efter slutsignalen, kände jag ärligt talat för att typ hoppa ut genom fönstret för att få ett slut på lidandet. Lite överdrivet kanske, men om man är så insatt i ett lag som jag är, är man glad när dom är glada och ledsen när dom är ledsna. Fy fan va ledsna dom va igår! Fy fan va ledsen jag va igår!

1-1 från första mötet mellan Liverpool-Arsenal, där Arsenal blev berövade på årets mest solklara straff. Det skulle visa sig vara avgörande! Dock inte till Arsenals fördel som ni säkert redan listat ut..

Minut 13: 0-1 till Arsenal genom Diaby. Jag skrek lungorna ur mig av glädje!
Minut 30: 1-1 på hörna genom Hyppiä. Jag va inte glad..
Minut 35: Flamini ut pga skada..
Minut 69: 2-1 till Pool genom Torres. Jag gav upp hoppet..
Minut 85: 2-2 genom Adebayor efter en overklig soloraid från eget straffområde av Theo Walcott. Det värsta jag har sett! Maradona-klass på den! Jag va uppe i taket nånstans för övrigt..
Samma jävla minut: domaren och tillika ludret Peter Fröjdfelt dömmer straff till Pool efter att Touré dragit ner Babel. Felaktig straff dock då förseelsen skedde utanför straffområdet! Fitt-Gerrard gör 3-2..

Sedan gör Pool även 4-2 på stopptid när matchen redan är över typ.

Arsenal blir alltså rånade på en SOOOOOOOOLKLAR straff i första mötet och får en ytterst tveksam mor sig i andra. Arsenal va alltså i semifinal i drygt 30 sekunder efter kvitteringen. Säg den lycka som varar liksom..
Jag va helt otröstlig, vilket ni kan fråga Anna om, och jag funderade på att typ gå i ide tills nästa säsong startar..
Detta är det värsta jag har varit med om och det kommer ta jävligt lång tid att komma över..

Ibland önskar jag att jag inte va så jävla insatt och att jag va en hippie eller nåt som inte brydde mig om fotboll. Men hur mycket jag än intalar mig själv att jag inte bryr mig, går det inte att komma ifrån att....det gör jag! Det är sjukt hur mycket jag bryr mig alltså! Så jävla sjukt orättvist! Fy fan för fotboll...

Ta detta inlägget med en gigantisk nypa salt då jag fortfarande är sjukt bitter..

image35

                                                               För alltid i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Nellie

torres e bäst helt enkelt och snyggast :P

2008-04-09 @ 13:20:09
URL: http://honnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0