Fy fan..

Ni har hört det förr gott folk. Ni vet det vid det här laget. Ni kommer få höra det nu och säkerligen 1000 gånger till. Isabella Löwengrip är ett stort, äckligt, skabbigt luder som suger så jävla hårt att alla dammsugarföretag går i konkurs! Jag finner inga ord för att beskriva hur illa jag tycker om detta ohyggliga monstrum till 17-åring! Jag tänker inte ens försöka. Det skulle leda till att hela blogg.se fick läggas ner pga överbelastning. Istället tänkte jag skriva några av hennes senaste citat så att ni själva får avgöra om ni tycker om henne eller inte (hur man nu kan tveka förstår jag dock ej).

Sagt i en intervju: "Om jag skulle vara tvungen att välja mellan min blogg och Nils (nya pojkvännen), skulle jag välja bloggen. Haha!"

Kommentar: överflödig

Samma intervju: "Jag blir så himla trött på den där jantelagen som verkar gälla i Sverige"

Kommentar: det är jantelagen som gör Sverige till ett så bra land att bo i. Ingen står över lagen! Inte ens en liten f***a som du!

"Att handla och stoppa ner i en påse är okej men när påsen är full och man ser att man måste bära toalettpappret vid sidan om eller chipspåsen, ja då vägrar jag!"
 
Kommentar: öhh?

"Vilken dag! Jag upptäckte ett nytt i-landsproblem idag, nämligen hur ont i armarna man får av att bära alla tunga goodiebags som man får!"

Kommentar: fy fan va synd det är om dig, din snekn*llade jävla get!

Jag skulle kunna fortsätta i all evighet med helt störda citat från ett blont miffo, men jag är rädd om sajten. Blondinbella själv tror att alla nedlåtande kommentarer hon får beror på avundsjuka. Hur jävla dum får man bli!? Jag skulle fan inte vilja vara dig i en enda sekund. Jag hade hellre ätit skit och dött, vilket jag hoppas att du också kan ta å göra snart! Dooooooo iiiiiiit!!!!

Så här skulle ett samtal mellan mig och Blondinbella ha sett ut om vi träffats på stan:

Jag: tjena!
BB: hej, bonde!
Jag: jag bor faktiskt i Halmstad. Inte på landet..
BB: allt utanför Stureplan räknas som landet!
Jag: du har fel (vänlig ton)..
BB: jag har alltid rätt! Fråga min pappa, han jobbar med rättigheter!
Jag: okeeeej.....då skulle jag vilja säga en sak till dig...
BB: säg det snabbt då! Jag ska fika med Hagamannen om 20 minuter..
Jag: det jag ville säga är att......HADOUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPLATT!!!!!!
*APPLÅDER AV FOLKET*

Ungefär så hade det sett ut..drömma kan man ju alltid..eller hur? :)

Nä nu orkar jag inte mer. Hade jag kunnat hade jag krävt BB på de minuter det tog för mig att skriva detta inlägget. Jag hade kunnat använda dom till något vettigt istället. Typ sitta å skita..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha gillar dina dissningar av Blondinbella. Skrattar alltid gott åt dom. När du hadoukat henne kanske du kan ta lite av hennes pengar till mig :)

2008-04-18 @ 10:35:39
URL: http://linneagunnarsson.blogg.se
Postat av: Johan

Fyfan. Såna där snorungar är verkligen värda en hadouken! *applåderar*

2008-04-18 @ 14:02:47
Postat av: Johanna

Jaså, det säger du. Vad är de han gör som gör att du tror så?

2008-04-19 @ 14:03:41
URL: http://metrobloggen.se/jodyanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0