Litteraturhistoria = Bajs

Har suttit från 13 tills för en stund sedan med den Brittiska och Amerikanska litteraturhistorian som vi ska ha tenta på imon. Jag, Johan och Julia har kämpat....förgäves känns det som! För det första är det så jävla mycket så att man spyr. All (ALL!) Brittisk och ALL Amerikansk litteraturhistoria! Iaf all viktig och det är inte lite det! Jag kan lätt räkna till över 100 sidor med frågor på bordet bakom mig. Övningstentan va ju inte så trevlig den heller. Förutom att den va på 20 sidor, så va frågorna helt jävla omöjliga. Det va lika många frågor på den Amerikanska biten som på den Brittiska, vilket är jävligt gay eftersom vi knappt har gått igenom den Amerikanska delen.
Nä, vi har iaf gjort ett tappert försök idag att plugga och vi har gjort en del. Mängden information gör dock att allt bara blir som en stor jävla härva och det slutar i att man inte kommer ihåg något alls. Jag tänker gå dit imon iaf och titta på tentan och försöka göra så mycket jag kan. Hur fan ska man komma ihåg alla jävla texter, draman, sånger, noveller och historia vi gått igenom!? Omöjligt! Jaja, ett försök ska göras iaf.

Efter tentan ska jag iaf gå och gymma för att sedan slingra hem till Anna. Vi ska handla godis till kvällen. Vi får väl se om det blir något annat på kvällen också, jag vet icke ännu :)
Hoppas att sötis-Lotta kommer ner nån gång nu i helgen iaf ;)
Matchen Arsenal-Liverpool igår tänker jag inte ens ta upp eftersom jag bara blir sur då. Jag nöjer mig med att säga att Arsenal är bättre än Leverpööl! Dommarjävel! Oj, där kom det ändå..sorry..............kuksugare!...fan jag tror jag får sluta nu så att jag inte förstör bloggen............................!

Kommentarer
Postat av: Martin

Kul att du hatar blondinbella så mycket! Hahaha! Tentan fixar du utan problem, den är skitlätt...

2008-04-03 @ 20:43:25
URL: http://www.powerofmetal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0