Rolig onsdag

Vill bara säga först att den här bloggplattformen suger hårdare än en dammsugare inställd på högsta sug!

Igår började dagen med att jag gick upp och "käkade" frukost vid halv 12. Frukosten bestod av ett glas vatten för övrigt. Sedan slingrade jag och Johan bort till gymmet. Där fanns redan ett ägg och två flickor. Efter gymmet blev det Maxi och sedan hem för att göra iordning inför kvällen. Vid 6 kom Johan, Filé, Lolli och Evvi hit för att käga pizza och kolla på Kvarteret Skatan. Sedan kom lite annat löst folk och vi förfestade tills vi gick till Kåren vid halv 12 typ. På Kåren va det väl som vanligt - lite folk men roligt ändå tack vare människorna man va me ;)
En rolig kväll helt enkelt.

Idag va jag väl typ lika bakfull som jag brukar vara. Jag har kollat på Star Trek och snart ska jag börja med mitt uppsatsskrivande igen. Anna kommer vid 5 så vi får se vad som händer sen. Imon tänkte jag å Anna gå till simhallen och simma på eftermiddagen. Jag hoppas att Lolli och Evvi också vill följa med, men om inte så gör det inget. Vi simmar och bubbelpoolar ändå :)

Vi får se vad som händer i helgen iaf. Jag kan ju säga att jag inte är helt främmande för utgång om någon känner för det *pika pika* ;P

Det roligaste som hände igår va annars att Lolli frågade mig om hon kunde få se på Arsenal-matchen hos mig på lördag. Om det bara var fyllesnack eller inte återstår ju att se, men om det inträffar skulle det i så fall bli första gången sedan jag flyttade till Halmstad som jag såg en match tillsammans med någon. Man kan ju inte direkt påstå att jag har ett överflöd av fotbollsintresserade kompisar precis :)

Dagens låt: pallar inte..ont i hövve..

image37

                                                                   Böghög deluxe :D

Kommentarer
Postat av: Lolli

hehee...
lite fyllesnack vare nog men jag har fan inge bättre för mig iaf! så d e klart ja kan kolla på lite fotboll!
pusspådaj

2008-04-17 @ 20:55:10
Postat av: Jocki

:)

2008-04-17 @ 22:47:12
Postat av: Jocki

:)

2008-04-17 @ 23:00:35
Postat av: lollo

förresten, böghög deluxe... e d jag som står för lyxen?? lite cherry on the top liksom?? ;)

2008-04-18 @ 13:34:39
Postat av: Jocki

Det stämmer, Lollisen! Annars hade det bara varit en vanlig lodis-böghög ;)

2008-04-18 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0