Splatter 05.00 på morgonen

I fredags va det filmkväll me kompisar. Lolli, Johan på Tohan och Josse för att vara exakt. Anna va också med eftersom hon är hemma på helgerna. I vilket fall som helst käkade jag och Anna tacos innan och sedan strömmade folket på. Det var en småtrevlig kväll och vi kollade på Trångt i Kistan, Beowulf och Borat. Den sista va "väääry nice"! :P

Igår va en händelserik dag. Vaknade vid 11.30. Sedan gick jag ner och hämtade upp Johan för att därefter slingra bort till gymmet. Lolli va också där och pumpade muskler ;)
Efter gymmet slingrade jag och Lolli hem till mig och kollade på Arsenal-Reading, vilket va ett historiskt ögonblick av många anledningar. Den främsta va att det va första gången jag såg på en fotbollsmatch tillsammans med någon sen jag flyttat till Haytown :D
Arsenal vann iaf matchen med 2-0 och Lolli somnade inte så det va väl trevligt tycker jag ;)

På kvällen gick jag och Anna + Johan först till Kina box och fixade käk, och därefter bort till Lollis lgh. Där söp vi tills klockan va typ halv 12 och sedan gick vi till stan och Ida's. Där shotade vi tills vi bajja ner oss typ och sedan gick vi hem till mig (om det va planerat vet jag dock inte men det blev iaf så ;P). Vi bänkade oss (klockan va nu 03.00) framför TV:n och kollade på splatterfilmen (satan va den sög :P) Ichi the Killer. När klockan slog 05.10 typ, gick Lolli och Johan hem. Dom va så frusna så det va bra att dom fick röra på sig lite ;) 
Martin hade slingrat hem vid halv 3 tiden när vi va i stan. Klockan 05.30 gick jag å la mig iaf och somnade direkt. Jag gick upp 13.00 idag och tänkte skriva på uppsatsen men jag gav upp efter en rad typ. Den tar vi imon efter skolan.

Nu ikväll ska jag iaf göra....typ...nada..vi får se vad som händer helt enkelt.

Notis: Hagamannen va på Ida's igår....eller va det hans brorsa...?

Det va kul iaf och jag hoppas att vi gör om det snaaaaaaaaaart igeeeeeeen :D

Dagens låt: Gyllene Tider - Tylösand (få-på-hjärnan-låt :D)

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Lolli

jaa, hela helgen va väääry nice!
;)

2008-04-20 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0