Tom Cruise?

Det verkar som om folk inte gillar långa inlägg. Jag skrev faktiskt i början av det inlägget att vissa skulle gilla det och vissa inte. Läs om ni pallar liksom ;)

I fredags spelade jag iaf boll med Tohan och Lolli borta hos den sistnämnde ;)
Jag tycker det va skitroligt, speciellt när vi kickade borta på asfalten och jag hoppas att vi kan göra om det igen snart. Då kanske vi kan va på Bolmens gräsplan och spela, verkar ju vara lite jämnare gräs där :)
På kvällen i fredgas satt jag hemma och kollade på TV iaf. Evve hade tjejkväll med sina polare och Lolli och till skillnad mot vad Evve tror, va det inte själva festen jag blev sur över, utan förslaget hon gav till mig å Johan. Det är dock glömt för längesen :)

Igår började dagen med att vi gick lämmeltåg nere på stan. Det va en hel del overallare som slingrade från Norreport, utmed Stora torg och sedan till Lilla torg. Vi sjöng på vägen också, men eftersom vi bara sjöng samma sång hela tiden, tröttnade jag :P
Efter lämmeltåget som höll på i typ nån timme, gick vi hem till mig och bytte om. Sedan gick jag, Anna och Lollisen bort till Hemköp och köpte grillsaker för att sedan kråla bort till Bolmens där vi grillade. Det va inga små flintstekar vi hade och engångsgrillen fick bekänna färg. Dock blev det bra till slut och vi åt stekarna och potatissallad. Därefter gick vi hem till mig för att supa. Vi spelade bla ölspelet och satt å slappade typ. Sedan skule Lolli iväg på en pizza-dejt ;) och de två andra språkarna (names, please!) drog hem för att kolla på Bollibompa och sova.

Jag, Johan, Martin och Anna satt sedan och hade ordlekar typ. Säg så många van Damme filmer som du kan typ :P Vis halv 12 gick vi ner till stan och mötte upp Filé på vägen. Först gick vi till Bulls men det stängde. Då gick vi till Idas istället och satt oss där och söp. Det hände väl inte så mycke förutom att Philles X kom dit med en annan tjejkompis. Jag trodde att den här andre tjejen va Philles X hela tiden så jag blev förnedrad i slutet när det avslöjades att jag hade suttit och pratat om Phille med fel tjej hela kvällen. Ni får ju fan säga något era våp!!!!!!! :D
Sen kom det fram en kille (gay?????) som sa att han hade suttit och spanat in mig ett tag och upptäckt att jag va jävligt lik Tom Cruise (!!!!). Jag kan nog inte hålla med. Döm själva (bilden nedanför).

Sedan kom även Johans faster dit. Hon gillade även hon att spana in vårt bord. Inte min typ dock..:P
Kvällen va väl kul tycker jag, men vi får hoppas att vi har ännu roligare på onsdag!!! Då ska alla va me!!! ;D 
Då är det Valborg och alla som läser detta inlägget måste automatiskt vara med!!! Ingen återvändo!!!

Idag ska jag ta det lugnt och slappa. Titta på film kanske? Jaja, nu blire iaf boll så jag pallar inte skriva mer..

Dagens låt: Ace of Base - Tokyo Girl


image45

image46


                                   Joakim Olsson?










                      Tom Cruise?                                                              

Kommentarer
Postat av: Evy

fattar fortfarande inte vilket förslag.. hmm. well well..pöss

2008-04-27 @ 17:14:08
Postat av: Jocki

Strunt i det Evy..bara onödigt att rota i det...om du inte måste veta förstås..men det känns onödigt ;) pöss på dig!

2008-04-27 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0