Belgisk blå

Idag har varit en dag som alla andra. Eller ja, inte riktigt som alla andra kanske. Den började iaf med att jag plågade mig upp vid halv 11 (varför utsätter jag mig för sånt!? :P) för att göra en skoluppgift. Den gjordes rätt så kvickt och sedan gick jag och illbattingen ut och sparkade boll. Schweinet va extremt lat och kass idag så det blev inte lika länge som vanligt men ändå tillräckligt länge för att hinna bli trött. Därefter va det dags för jobb. 17 va jag på plats som vanligt och det första jag ser när jag tittar in i köket är........en belgisk blå!!!! Den stod där vid en av diskbänkarna och höll på att laga mat. Jag till och med skakade klöv med kreaturet innan jag gick in i disken. Kvällen va grymt jävla seg eftersom vädret sög salami och därför va det inget folk på restaurangen. Det enda som hördes va ett och annat "moooohh!" från köket. Slutade vid 22 och fick 40 spänn i dricks...där har ni kvällen i ett nötskal ;)

Och förresten....den belgiska blå:n va kock och hette Kalle. Han sa att han hatade fotboll, vilket är orsaken till att jag hånar honom...........och ja, så va han ju fet som en sugga också......öh belgisk blå menar jag.. :P

Fan, idag har jag idétorka. Längtar bara tills skiten är över. Är grymt trött på detta jobbet nu och jag bryr mig inte längre om att jag tjänar massvis med pengar. Orkar inte bry mig. Det suger! Det enda som är kul är när Sandra jobbar eftersom hon är den enda vettiga personen där (förutom jag of course :D) som man kan snarra med. Alla andra har antingen bristande talkunskaper eller är helt humorbefriade (läs Magnus). Dessutom är chefen en sur jävla bajshög. Han har blivit precis som förra sommaren nu. Sug skägg, ditt ägg!




                                                                          Kalle


Annars vill jag bara säga att eurodance äger och jag kommer alltid att lysnna på det! :D

Dagens låt: The Riddle 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0