Höstens filmkvällar är räddade!

Idag har jag fått en hel del uträttat. Det va gött att gå upp med vetskapen att jag inte behöver passa någon tåg-tid. Gick väl upp vid halv 11 typ för att durra. Anledningen till att jag gick upp så tidigt va att vattnet skulle stängas av i huset från 12-16. Sagt och gjort. Jag durrade och sedan käkade jag medan Anna va på körlektion. När sötisen kom hem igen gick vi bort till banken för att sätta in mina drickspengar. Dessutom skulle jag byta ut mitt gamla ruttna kort mot ett VISA-kort istället. Insättningsmaskinen va seg som deg men till slut fick vi satt in lite över 6000 på kontot. Därefter gick vi till stan och Anna köpte två par byrror. Sen Hemköp och sedan hemåt.

Hemtentan i fiction kom ju igår natt och därför tog jag itu med en av uppgifterna. Den tog inte lång tid alls och jag hann t o m med att träffa Lolli och Evvi i deras outfits. Riktigt snygga va ni, men ni får nog träna på att hålla er för skratt ;)
När uppgiften va klar kollade jag lite på Jerry Springer och sedan käkade jag å Anna kvällsmat medan Lolli och Evvi och alla andra ovverallare slingrade iväg på nån fest. Hoppas ni hade kul förresten :)

Sedan kollade vi på en tung jävla film vid namn Coast Guard. För tung för min smak..

Sedan köpte jag en DVD och en S-video kabel (så att man kan koppla ihop datan med TV:n). Jag fick hjälp av Johan måste sägas. Hans expertutlåtande gjorde stor nytta :) filmkvällarna är räddade, gott folk! Bara att komma och så slår jag på Zombie-filmen ;D

Imon ska jag göra lite på hemtentan och annars vet jag inte. Vi får la se helt enkelt. Gym snart kanske?
 
Till sist önskar jag min älskling lycka till på hennes uppkörning imon vid 8.45. Jag vet att du kommer klara det min ängel! Puss <3



                                                      Min nya DVD. Inhandlad för 15 minuter sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0