In, ut och en kvart Arsenal!

Exakt så kändes det idag.

Dagen började annars som alla andra dagar den här veckan med att jag gick upp vid 11-tiden för att göra skoluppgifter. Den sista av 13 st stod på tur. Den gjordes relativt snabbt och sedan va jag nöjd :)
Ska skicka in dom nästa vecka och sen får vi se om man lyckas få 13/13 VG :P

Nästa vecka ska jag även börja läsa böckaerna igen så att jag har dom i färskt minne till hemtentan den 18:e..

Iaf, jobbet började vid 17 idag som vanligt. Det va fullbokat, vilket inte är helt ovanligt på fredagar (det tog mig fyra omskrivningar att skriva "fredagar"....ja, jag är trött ;P). Det va grymt mycke att göra och stressigt som vanligt, men på något mysko sätt lyckades jag få nån sorts superkraft idag. Jag jobbade grymt fort och effektivt och va fan färdig nästan först av alla. Innan alla gäster hade gått ens va jag klar. När sista gästerna gick (antagligen för att kola på Jill Jonsson på Societén) va klockan inte mer än 22.30....på en frdag!!! ..........va fan! Jag kan inte ens skriva det jävla ordet :@ FREDAG ska det va!!!!!!!! Åhhhhhh....hehe... :D

Då kom jag på en sak; Arsenal spelade ju mot Ajax med start 21.10. Om jag skyndade mig hem skulle jag lätt hinna se lite på matchen. Sagt och gjort så cyklade jag grymt snabbt hem..och då menar jag SNABBT!!! Tror jag körde över en katt på vägen :P
Jag lyckades komma hem när matchklockan stod på 73 minuter. 2-1 till Ajax stod det också vilket gjorde mig lite sur. Jag behövde dock inte va sur allt för länge eftersom Bendtner gjorde mål typ en minut efter jag satt mig ner. 2-2! En tund senare va det dags igen. Efter ett porr-anfall á la Arsenal, gjorde Adebayor (Give him the ball and he'll score!) 3-2. Snyggt som faen och jag va glad igen :D
Matchen slutade 3-2 också..

Imon ska jag jobba vid 17 och sedan, på söndag ska jag fan njuta av lite ledighet (och trevligt sällskap kanske? ;D) innan jag tar itu med sista arbetsveckan..

Nu däremot ska jag lägga mig. Ont i ryggen har jag med..får be någon om en massage...typ.. :P

Natti!

Dagens dricks: 374 riksdaler ner i låddan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0