Jobba igen..

Jupp, idag ska jag jobba på Kåren igen. Det är den andra Nollepuben av tre och precis som i lördags ska jag va där vid 17 (för tidigt!). Eftersom det gick så bra och va såpass kul att va bartender i lördags tänkte jag fixa så att jag får va det igen. Man träffar en hel del roligt folk om man säger så :)
Annars borde jag i nuläget sitta och plugga inför tentan i Språkvetenskap som jag har på fredag, men jag kan inte förmå mig själv att göra det idag. Vi får se lite senare kanske. Imon ska jag iaf plugga med Julia och Johan och då får jag fan få tummen ur. Måste klara, måste klara :D

Igår hade vi annars grillkväll på Nyhem, alldeles nedanför mitt fönster. Jag va där i overall, men utan allt smink och peruk å sånt. Det va rätt skönt att slippa om man säger så :P
Men det va iaf mysigt, även om jag tycker att årets språknollor är lite för...ja..skeptiska..till det hela. Dom ser iaf skeptiska ut, men det är inte stabens fel. Det har med inställning att göra. Av vad jag har sett så gör staben ett jättebra jobb, så tro inte att det är ni som gör fel :)

Tänkte gå och durra nu iaf. Ska plugga hela dagen imon med Johan och Julia så vi får se om det blir något bloggande. Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0