Laddar inför slutspurten!

Igår va en lugn dag på jobbet. Det hände så lite att jag inte ens orkade blogga om det. Igår, söndag, tog jag 12.19-tåget till Halmstad. Väl i Halmstad gick jag först upp till min lgh och ringde sedan Lolli för att se vad hon hade för sig. Hon hade inget för sig så därför gick jag ner till hennes lgh. Där tillbringade vi typ massa timmar med att bara slappa framför TV:n, vilket jag inte hade något emot då jag gärna slappar under mina lediga dagar :)
Vid halv 6-tiden, efter att ha träffat Anna som kommit hem från jobbet, gick vi (Jag + Lolli) bort till Hemmakväll och hyrde film. Sedan gick vi bort till Maxi och handlade ingridienser till pasta carbonara som vi sedan slukade med hull och hår :P
Därefter kollade vi på film..orkar inte kolla upp vad den hette nu men den va inte så bra ändå..
Efter filmen va både Lolli och Anna trötta och därför gick Lolli hem (typ 15 meter :P) och Anna gick och la sig. Själv satte jag mig och glodde på det jag alltid glor på på söndagar, nämligen Most Haunted (Hemsökta Hus). Jag gillar programmet starkt, inte för att jag tror på spöken men jag gillar att se personernas reaktioner. Idag va det dock ett bord som utan att någon som helst rörde det flög en halvmeter åt sidan. Om det inte va fake:at, är jag imponerad..
Imon vette fan vad jag ska göra förutom att kolla in Julias lgh nån gång på kvällen. Kolla på film ska vi nog också göra tror ja :) en stor b-korv i huvet borde aset få som står här nedanför, 01.48, och ruskar mattor så att det ekar över hela Nyhem..jävla get! Gå och lägg dig! Och nej, jag har inte glömt av vad styckesindelning är....jag orkar bara inte göra det nu ;P natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0