Massa kuvert och så lite bio..

Idag gick jag upp vid lite över tio. Jag hade en uppgift kvar på hemtentan som skulle göras och dessutom skulle Julia komma hit och kolla lite saker gällande Språkvetenskapstentan den 29:e. Sagt och gjort, när Julia varit här och gått igen, gjorde jag den sista uppgiften på hemtentan. Har bara att kolla igenom dom en gång å sen ska jag skicka in dom. Är dock inte nöjd med alla svar då vissa av frågorna va helt cp. Vi får se helt enkelt..

Efter jag hade gjort klart uppgiften kollade jag på TV en stund. Därefter va det dags att bege sig mot stan och bion för att se på premiären av Arn - Riket vid vägens slut. På vägen ner kollade jag i mitt brevinkast och där låg hela sex brev. Så många har jag aldrig fått på en gång innan. Två va räkningar, ett va nån uträkning av mina inkomster från 2007 typ, ett kuvert innehöll mitt nya VISA-kort, ett innehöll min skatteåterbäring på 1129 kr och ett innehöll ett paket-avi.

Jag och Anna såg iaf på filmen. Den va väl sådär. Massa saker som va utelämnade och sånt som stod i boken. Har ni tänkt på det? Filmer blir aldrig bättre än böcker. Så är det bara! Vi fick dessutom en varsin goodiebag eftersom det va premiär men det va bara några slabbiga hudvårdsprodukter så vi dumpade dom i en papperskorg.
Efter filmen gick vi till Hemköp och handlade. Där hämtade jag även ut mitt paket innehållande en styck DVD och en styck s-video kabel (som jag inte fattar hur man använder! Hjälp, Johan! :P)
Väl hemma beställde vi pirra och kollade lite på TV samt installerade DVD:n. För att testa den kollade jag sedan på The Alamo och DVD:n fungerar bra kan jag säga :)

Imon ska jag som sagt kolla lite på uppgifterna och sedan, vid 17, ska jag till kåren för att jobba på den första nollepuben. Ska bli sådär om jag ska va ärlig, men det känns bra att kunna hjälpa till på något sätt iaf. Så det är ingen fara och dessutom sitter slingorna fortfarande i ju, Lolli ;)

Arsenal spelar dessutom 18.30 imon borta mot Fulham. Kommer vara nervös hela kvällen men det får jag ta :P

Nu ska jag iaf lägga mig så att jag hinner upp i tid imon så jag får något gjort. Natti!

Kolla in bilderna på dagens klenoder ;)


                                               Hehe, inget nummer för er, era skurkar! ;D



                                                       Tillökning på kontot...igen! :)



                                                         Matchar övriga saker vid datan :P

Kommentarer
Postat av: Martin

de e bara fråga mig om du vill ha hjälp med s-videokabeln så kan jag fixa det! lycka till på nollepuben!

2008-08-23 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0