Oanade talanger

Igår va det dags för mig att jobba på Kåren. Jag ville ju hjälpa till lite under Nollingen jag med och dessutom fick jag ju en slingning av Lolli i början av sommaren :)
Efter att ha varit nere i Lollis Cheese-balls-infesterade lägenhet gick jag vid 17 bort till Kåren. Där fick vi först info om kvällen inne i Caféet. Tror vi va 29 st + dom som redan skulle va där. Efter att ha svidat om till den alldeles för stora och fula Kår-tröjan, käkade vi en varsin bit sladdrig pizza. Eller nej, först gjorde vi massa andra sysslor..typ sätta upp räcken där ute och göra iordning bord och sånt. Iaf, efter maten fick vi slappa en stund och sedan fick vi våra jobbuppgifter med löfte om rotation. Min första uppgift va iaf att plocka glas, vilket sög röv. Efter ett tag, när det kommit lite nollor fick jag hoppa in i baren nere vid sstora dansgolvet. Där höll jag sedan till resten av kvällen. tror jag serverade typ 1000 öl + cider (och några vatten) under kvällen. Det va rätt kul faktiskt, men jobbigt också. Vissa va jättetrevliga och vissa va otrevligare.

Det som störde mig mest va iaf att ölen och cidern tog slut så fort hela tiden. Då blev det pinsamt men jag tror nollorna fattade. Satan va många det va som flörtade med en också. Dom flesta gjorde det nog för att dom antingen va fulla som schwein eller att dom ville ha gratis sprit. Antagligen både och :P
Det roligaste som hände va iaf när tre tjejer kom fram och skulle beställa cider. Dom ville inte ha cidern i glas utan i sina kåsor (typ mugg) som dom hade runt halsen. Dessutom skulle dom, enligt deras tvåor uppenbarligen, inte betala något. Jag sa att dom skulle gå och hämta sina tvåor......och det va det sista jag såg av dom :D
En annan kille ville beställa snus och en tjej gav mig 38 spänn i dricks för en öl som kostade 29 eftersom, och jag citerar: "du har ett fint leende" :D sånt är ju alltid kul att höra även om det kommer från en full nolla som antagligen trodde jag va Orlando Bloom eller något :P

Vid 01.00 när alla nollor stuckit fick jag och två tjejer, som jag för övrigt inte kommer ihåg namnet på tyvärr och som jag snarrade med typ hela kvällen, gå ner och städa toaletterna. Tjejtoan va väl helt ok, men killtoan va..hehe..ja den va vidrig. För det första va alla papperskorgar fulla med piss och så hade något rännskitit sönder en av toaletterna :P mumma!
Det gick dock snabbt och jag va hemma vid 2. Träffade, förutom terese då, en hel del roligt folk. Bla snarrade jag mycke med en ASP:are vid namn Alexander. Dessutom några tjejer som jag inte kommer ihåg namnet på, men dom va schyssta :) på det stora hela va det rätt så kul ändå och att Lolli och Evvi är tacksamma gör det bara ännu roligare :)

Annars vaknade jag idag med värk i hela kroppen. Båda mina axlar är döda och min vänstra skinka har havererat. Dessutom har jag ont i ena benet. Men men, idag va det ändå dags för mig att bli X-General Fån-Anka. Det va rätt så kul att se nollorna och att se mina f d nollor in action. Kunde dock inte avslöja mig eftersom jag va camo-målad men gör det imon på grillkvällen istället. Det va kul iaf :)

Sen vill jag bara tacka Martin för att han visade mig hur s-videokabeln funkade. Efter du hade gått, Martin, fixade jag till bilden och satte sedan i en DVD för att testa. 300 blev det och jag kan ju säga såhär: jag blev inte besviken. Grym bild och flärrigt jävla ljud. Man känner basen i röven när man sitter i soffan :D grymma filmkvällar i höst alltså! Spartans! Prepare for Glory!!! :D

Nu ska jag lägga mig iaf. Skickade just in hemtentan och är trött som ett ägg. Hoppas ni hade kul på Bad Tasten och att ni lever imon ;)

Lite bilder från dagen här under. Kommer mer på ansiktsboken sen:



                                                                           Kinky! :P



                                                                X-General Fån-Anka



                                                          


                                                               Nya + gamla staben :)



                                                                      Hello :)


                                               Jag å Anna :)



                                                                  En country-våldtäktsman :P



                                                                        hehe :)
 


                                                             Eyy! Señoritas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0