Sista fredagen på jobbet..

..va en slö jävla dag. Som alla andra dagar den här veckan faktiskt. Den va helt...äh vem fan försöker jag lura....det va det jävligaste jag någonsin varit med om! Kommer ni ihåg inlägget där jag skrev att min chef sa "det blir inte värre än såhär"? Det blev värre än så..
Det va rövigt mycke folk och jag hade inte en lugn stund. Min rygg är helt förstörd och mina ögon är typ helt röda (varför återkommer jag till). Det va en ruggig kväll helt enkelt och jag är fan så glad att det bara är en jävla kväll kvar. Så helvetiskt gött!! Fattar ni vad jag längtat!? Sätt er in i situationen: ni har jobbat sex jävla dagar i veckan hela sommaren och knappt haft nån jävla ledighet alls. Så har ni bara en dag kvar!!! Det ni!!! Ja, jag använder många utropstecken inatt!!!! Skit ner er!!!! :D!!!!

Annars började dagen med att jag läste de resterande 75 sidorna i Written on the Body. Den va väl inget vidare men jag har fått en mer analyserande hjärna under sommaren verkar det som. Jag har lättare att tolka och granska vad som verkligen står i böckerna. Det kommer jag ha nytta av i höst. Att jag dessutom känner mig mer intresserad av litteratur gör ju inte saken sämre..

En annan cool sak som hände på jobbet va att när jag tog en Fanta-flarra och skulle öppna den, upptäckte jag att det va fel kapsyl på den. Istället för en Fanta-kapsyl va det en Coca Cola Light kapsyl. Cooligt cooligt! Ett naturens misstag, den felande länken mellan Coca Cola och Fanta :P

På söndag (imon asså) får jag skjuts till Halmstad av mina föräldrar. Kommer väl efter lunch nån gång I guess. Ska räkna drickspengar när Anna kommer hem också. Det ser vi fram emot :D


Underrubrik: Löning!

Idag vid 00.00 fick jag min (förhoppningsvis :P) lön för juli. Har ingen aning om vad det står på avin eftersom den är i Halmstad men jag kollar på söndag. Chansar på runt 15-20000 nånstans. Ska bli intressant :)

Nu ska jag iaf gå och lägga mig. Imon (idag) spelar Arsenal mot West Bromwich i säsongens första match och jag börjar inte förren vid 17. Matchen börjar 13.45 vilket innebär att jag kan se den! Wohoo! Ska grilla till lunch imon också är det tänkt. Come on Arsenal! Nattinatt!

Och jo förresten...mina ögon är röda för att jag läst två böcker på lika många dagar. Har suttit uppe på nätterna och läst. Ingen sömn = röda ögon :P

Dagens låt: samma som igår: Fort minor - Remember the name (sjukt bra!)

Kommentarer
Postat av: J

2008-08-16 @ 13:27:38
Postat av: Bålet

Nope, inte är det jag som ska gänga mig. Om det varit det hade ju du varit bjuden. Anna ska vara min tärna när det händer.

2008-08-16 @ 13:28:54
URL: http://zimmergrens.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Tjoo Jockey!Hur känns det nu "sista" kvällen? Ont i hela kroppen eller? Själv är jag helt slut i benen efter alla jävla trappsteg som jag gått upp och ner för.. Hoppas du haft en bra sommar, det har jag och vi ses ju snart igen, än blir du inte kvitt mig! ;)hehe,, kram kram!!

2008-08-17 @ 02:06:02
Postat av: Jockey

Tjo Sandra! Såhär dagen efter känns det faktiskt helt ok i kroppen. Saken blev ju inte värre precis av att jag fick se min löne-avi när jag kom till Halmstad heller ;) jorå, det har varit en helt ok sommar, speciellt ekonomiskt och vi ses ju om ett tag igen ju. Ska försöka boka in helgen 13-14 för jobb iaf, även om Mattias e ett as :P lycka till på jobbet och keep on reading da blogg ;) krama!

2008-08-17 @ 13:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0