Sista onsdagen på jobbet..

..va en slapp jävla dag. Men som vanligt började inte dagen på jobbet utan i sängen. Jag gick upp vid halv 11 och käkade frurrost. Sedan gick jag upp och skickade in alla 13(!) litteraturhistorieuppgifterna till min lärare. Gött att dom är borta nu iaf!
Efter det gick jag ner och började läsa inför hemtentan på måndag. The Catcher in the Rye är första boken ut och i nuläget är jag på sida 97. Det är mycket tack vare att jag har haft grym självdiciplin idag och jag har t o m läst på jobbet. Läste 70 sidor hemma och 27 på jobbet. Ska snart ner och läsa lite till. Varför? Den är bra. Riktigt bra om jag ska va ärlig. Ska läsa så många böcker som möjligt innan måndag iaf.

På jobbet hände det som sagt ingenting...absolut ingenting. Det är helt dött och jag fattar inte varför jag är där överhuvudtaget. Jaja, bara tre jävla dagar kvar nu och sen kan dom köra upp sin jävla dirrmaskin i röven! På söndag är jag fri! Kommer få skjuts ner av mina föräldrar och en massa mat kommer göra mig sällskap :P
Ska sätta mig och räkna lite drickspengar tänkte jag. Kom och titta om ni vill ;)

Idag va också dagen för Arsenals första tävlingsmatch. FC Twente på bortaplan va motståndet och jag fick se hela andra halvlek. När jag kom hem stod det 0-0, när jag sett färdigt matchen stod det 0-2. Lycka! På väg mot CL ännu en gång. Bara returen som ska klaras av först. Kan Twente göra två mål mer än Arsenal på Emirates? Skulle inte tro det!
Gallas (Kaptenen!) och Adebayor (give him the ball and he'll score!) gjorde dagens baljor och säsongens första målglädje-vrål kom till idag :D

Mot seger på lördag mot WBA!

Nä, jag har väl egentligen inte så mycket mer att skriva en dag som denna. Ska fortsätta läsa nu iaf. Skriver mer imon så får vi hoppas att det har hänt mer då..





                                                                         Glad efter matchen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0