Sista torsdagen på jobbet..

..va en lika slapp jävla dag som alla andra den här veckan. Men dagen började med att jag gick upp, eller rättare sagt plågade mig upp vid halv 11, för att läsa ut de sista 30 sidorna i The Catcher in the Rye. Satt ju uppe till 02.15 igår natt och läste och sidorna idag tog inte alltför lång tid att läsa ut heller. Därefter började jag direkt på en ny bok. Written on the Body. Den är riktigt tung kan jag säga men min självdiciplin är på topp så jag läste 50 sidor hemma och 24 på jobbet. Ska ner och läsa mer snart. Kommer äga den där jävla hemtentan på måndag!!!

På jobbet idag hände....ja..absolut ingenting. Som vanligt numera. Vad fan gör jag där egentligen!? Imon kanske det kommer mer än fem pers iaf..

Två jävla dagar kvar! Hör ni vad jag säger!? Två dagar!!! Sen jävlar vill jag inte höra ordet diskmaskin mer på ett år!!!! Hoppas dagarna går fort iaf, är grymt trött på skiten och alla som jobbar där. Speciellt den fete jävla blobben Kalle. Han började prata skit om Engelsk fotboll idag och då blev jag sur. Prata inte om saker som du inte vet något om, din övergödda padda! :@

Nä, nu ska jag läsa. Pallar inte med att sitta här mer nu. Men innan jag går ner vill jag bara lägga ut dagens låt as usual. Idag rekommenderar jag låten till Lolli. Tror nog att du kan gilla den här, om du nu inte redan hört den ;) jag vet iaf att jag gillar den. Den är faktiskt grymt jävla bra om man lyssnar på texten. Fan, jag är ju värre än en kameleont när det kommer till musik!!! Lyssna Lolli!! ;D

Dagens låt: Fort Minor - Remember the name

So long, biatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0