Snart redo för skiten!

Och med "redo för skiten" menar jag naturligtvis att jag sanrt är redo för alla äckliga tentor (två st) som jag ska ha innan skolan börjar. Jag gjorde nämligen hela två uppgifter i litteraturhistorian idag och har endast en kvar nu. 12 down, one to go :D sedan ska jag plöja igenom några böcker inför hemtentan i fiction också. Därefter blir det nog plugg till den förbannade omtentan i språkvetenskap. Det är den andra omtentan förresten och den här gången ska jag fan klara den. Det är inte det att det är ett svårt ämne och det är inte heller så att jag har skitit i att plugga införr dom två förra. Det är snarare så att det är så rövigt mycke att läsa på så at man inte kan ta till sig allt. Typ 500 sidor sammanlagt eller något sånt. Nu har jag dock alla uppgifter sparade sen förra pluggandet så nu jävlar!!!! :@ 29:e kommer den iaf.

Annars jobbade jag som vanligt vid 17 idag. Den belgiska blå:n va inte där idag. Han hade väl blivit slaktad och förd till Ica Maxis köttavdelning..det gick bra att jobba idag iaf, förutom att jag lyckades med konststycket att köra en jävla gaffel in i fingret, under nageln. Ont som faen gör det! Annars gjorde jag en mindre trevlig upptäckt idag. Jag kollade ner på mina fingrar och märkte att all hud på fingrarna hade rivits upp och det hängde slamsor typ. Det gjorde inte ont men det såg inte så trevligt ut om man säger så :P
En effekt av allt jävla jobbande! Mina fingrar är ledsna. Alla fingrar gråter....utom tummen förstås...han är ett jävla as!!! Han skrattar åt dom andra fingrarna eftersom han är den ende som undvikit skada. Den bastarden!





Som sagt; bastardo! :@

När jag cyklade hem vid 23 ösregnade det och dessutom åskade det. Jag blev således blöt som en bäver, vilket ni kan se på bilden nedan..




Jag ringde Anna, durrade och kollade på TV as usual och nu sitter jag alltså här. Ska bli kul att komma till Halmstad på söndag (typ 13). Ska träffa Julia och få se hennes nya lägenhet och så ska jag träffa Lollisen förstås :)
Är det fint väder, vilket jag tvivlar starkt på att det kommer att va, drar vi till beachen. Annars kanske vi kollar på film istället eller typ bidar vår tid :P

Mindre än två veckor kvar till nollningen nu, Evvi å Lolli! Nervösa? ;)
Kan säga att jag va nervös iaf, men se så bra det blev till slut ändå :D

Nu hittar jag the hay iaf..ska upp å göra sista uppgiften imon. Sedan blir det kaos-jobb vid 17 och sen sängen igen..eller va fan, nu ska vi inte gå händelserna i förväg här.. :P natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0