Tillstånd: levande död

Där har ni hur jag mår idag. Men först gårdagen..

Vid 17 slingrade jag bort till Kåren för att göra mitt andra Nollepubs-pass. Till en början fanns inget att göra alls, men efter en stund visade det sig att vi hade blivit lurade. Vi skulle inte alls jobba på Nollepuben, vi skulle jobba på Nollepuben OCH Gasquen (med typ 300 pers). Sagt och gjort ställde jag mig i baren och där stod jag sedan tills dom stängde vid 01. Serverade öl och cider till höger och vänster och va allmänt social med all fyllon. Det är faktiskt rätt så kul att stå i baren pga att man träffar massa roliga (och flörtiga :P) människor. Dock är det väldigt jobbigt också + att jag jobbade gratis, vilket ju drar ner betyget lite..

Iaf kul att man lyckas, på bara två ggr, skaffa en del nya kompisar som man kanske kan festa med senare också. Två MKV-tjejer (denna kvällen i overall, förra i Barmästartröjor) är det jag snarrar om. Riktigt trevliga, även fast jag inte vet vad dom heter (vi presenterade aldrig oss för varandra :P).
Sedan märker man att man känner mer folk än vad man tror. Bla snarrade jag med flera personer från Varberg under kvällen och även andra personer som jag träffat tidigare men glömt bort. Dom hade inte glömt mig uppenbarligen. Om det är utav bra eller dåliga skäl låter jag vara osagt ;P

Efter 01 städade jag (igen!) och Leo toaletterna. Som vanligt hade folk pässat i papperskorgarna och varit allmänt sviniga. Men men, snabbt gick det och vi kunde gå hem. Det enda positiva jag fick under kvällen (förutom sociala grejor) va att jag och Leo fick beröm för dricksen, att vi hade samlat in mycket. Bla va det folk som köpte en öl för 29 kr, lämnade en hundralapp och gick. Inte illa va!? :D

Sedan blev jag förolämpad av en av Språknollorna också, Elias. Han sa att det va en ära att bli serverad av Danny Saucedo och att han ville höra lite Tokyo. Bastardo! Må du få ditt straff! :D

Sedan vill jag bara gratta Evvo till en fin Generalsdans. Mycket trevlig att skåda även om jag tror att det blev lite fel i början kanske. Med låten menar jag, att den spelades två ggr :)

Så till idag. Hade ställt klorran på halv 11 och gick upp för att stänga av den. Märkte då att jag inte hade lyckats öppna ögonen ännu. Försökte men det gick inte. Valde då att ställa aset på halv 12 istället och krälade tillbaka till sängen igen. När jag vaknade nästa gång va jag mer utvilad, men inte mycke. Jag zombiade mig till toan och durrade. Tog sedan en treo och käkade lunch. Fortfarande halvdöd gick jag och Johan bort till Fröken Julie för att plugga på Språkvetenskapstentan som jag har på fedag. Där satt vi tills typ 17 och därefter följde jag med Johan till Ica Flaxi. Sen gick jag hit och försökte plugga mer. Motivation är lika låg som Glocalnet och jag är trött som en avrunkad gnu. Det går helt enkelt inte mer idag ;P

Ska snart äta kinamat (mumma!) och kanelbullar. Sen ska jag se på Arsenal - Twente i returen av CL-kvalet. Mot CL!

Nu får det va nog Ska gå och dö i soffan. Vill ni mig något så................äh...skit på er! Jag är inte tillgänglig!

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0