To-do-list

Hopas jag lyckades övertyga några med mitt inlägg igår. Tycker jag fick till det ganska bra med tanke på att uppgiften va näst intill omöjlig från början :)

Har iaf jobbat idag och det gick som smort. Inga nya problem på problemhimlen iaf. Såg på två filmer igår också. Outpost (med massa Nazi-zombies i :P) och Shoot 'em up. Den senare va faktiskt sevärd. Speciellt morötterna :P

Har märkt att många bloggare lägger ut listor på vad dom ska göra den närmsta tiden och eftersom jag inte har något annat att skriva ändå, tänkte jag också göra det ;)

6 augusti: jobb 17
7 augusti: jobb 17
8 augusti: jobb 17
9 augusti: jobb 14 eller 17
10 augusti: ledig, till Halmstad
11 augusti: ledig
12 augusti: jobb 17
13 augusti: jobb 17
14 augusti: jobb 17
15 augusti: jobb 17
16 augusti: jobb 14 eller 17, sista arbetsdagen
17 augusti: ledig, till Halmstad
18-25 augusti: hemtenta i Fiction
21-30 augusti: nollningen. Vet ej vilka dagar jag ska jobba på kåren och gästinhoppa ännu..
29 augusti: tenta i Språkvetenskap
1 september: skolan börjar

Sen har jag inte planerat mer om jag ska va ärlig. Jag vet att jag missar Arsenals säsongsdebut mot WBA den 16:e iaf, vilket suger. Jag har alltså en dags ledighet innan hemtentan och sen har jag fullt upp tills skolan börjar I guess. Man kan inte säga att jag ligger på latsidan iaf :)

Ska nästan bli skönt när skolan börjat eftersom man då kan återgå till sina vanliga slapp-rutiner igen med fest en gång i veckan (kanske två till å med? ;D) det lär iaf bli bra..

Nä, nu pallar jag inte att skriva mer. Ska upp tidig(are)t imon och försöka göra färdigt dom där förbannade (I hate them so much!!!!) skoluppgifterna. Vi får la se hur det går..

Här har ni två roliga bolder så länge. Den första är tagen före jag cyklade till jobbet innan idag (igår) och den andre precis efter jag kommit hem. Som ni ser är jag på ett synnerligen gott humör och när jag är på gott humör är det kul att va med mig :) är jag på dåligt humör bör ni hålla er borta dock...om ni inte känner mig jätteväl dvs ;) och ja, jag fular mig lite extra :P




                                                                                  Före




                                                                      Efter


Dessutom yrkar jag för att Lolli ska starta en blogg. Du är intressantare än du tror ;)

Kommentarer
Postat av: Lolli

:D

Du ska jobpa lördagen den 23, tillsammans med Terese. Vet dock inte vilka tider än.



P.S. Jag vill inte börja blogga... Nöjer mig med att kommentera på din istället! :P

2008-08-06 @ 17:35:59
Postat av: Lolli

P.S.(2) Och tisdagen den 26 :P

2008-08-06 @ 17:37:56
Postat av: Jocki

Roger that, Lolli! :)

2008-08-07 @ 02:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0