"Värre än så här blir det inte"

"Idag pikade vi". "Du har slitit arslet av dig idag, Jocke".

Dessa exakta orden kom ur min chefs mun precis innan jag cyklade hem innan. Före detta hade jag haft den jobbigaste disk-kvällen i mitt liv. Det går inte att med ord beskriva hur jobbigt det va och hur mycke stress och folk det var. Min rygg är totalt FUBAR och jag skulle behöva en proffs-massage ASAP. Allt va totalt kaos och jag va mitt i det kan man säga. Jag brukar ju säga att när jag får ut en sak från disken, kommer två andra in. Idag va det snarare så att när jag fick ut en sak från disken, kom tio andra in. Helt jävla sanslöst vad jobbigt det va. Kändes som tio styrkepass på en gång. Saken blir inte bättre utav att jag ska jobba imon vid 14 igen. Tio timmar imon? Blääääääää.....

Annars gjorde jag en skoluppgift idag också. The Yellow Wallpaper av Charlotte Perkins Gilman. Det är en grymt feministisk berättelse och det tar emot att säga att jag tyckte den va....ja, grymt bra helt enkelt. Slutet fick mig att tänka till riktigt mycke och det gillar jag (ibland) :)
Rekommenderar faktiskt alla att läsa den. Verkligen bra!

Nä, idag blir inget långt inlägg. Dock har jag massa saker jag har tänkt skriva om som jag tror ni kommer ha kul när ni läser, men dom får vänta tills jag har tid och ork. Kanske imon, annars på söndag.

Lite bilder ska ni väl ändå ha tycker jag :)

Dagens reklam:

- (Gayig röst) "Nu får du ta och dela med dig!"
- (Grov röst) "Av dom här goda?"

Hilarious! :D




                                               Precis hemkommen från jobbet. Har nog sett gladare ut :P




                                                                            Kvällslektyr..




                                                               Drickslådan :D

Kommentarer
Postat av: Lolli

hahaa, va suuuuur!!

Läskigt värre... nice pengarsamling du börjar få ihop!:D (ser iof bara några tjugor men bunten ser tjooooooooooooock ut!)

2008-08-02 @ 10:44:28
Postat av: Jocki

hehe jupp jag va rätt sur och trött kan jag säga :P

Jupp det e rätt mycke mer än några tjugor ;)

2008-08-02 @ 12:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0