Enformiga dagar

Just nu händer det inte särskilt mycke spännande saker precis. En vanlig dag ser väl typ ut såhär för mig:

Typ 11.00 går jag upp. Käkar lunch direkt och struntar i frukosten (för att jag inte pallar att vänta på lunchen :P). Sätter mig och skriver på C-uppsatsen (om jag inte gymar först vill säga). När jag skrivit klart slappar jag ett tag. Sedan käkar jag kanske något med Anna eller tillsammans med Kicki och Lollis. Sedan blir det kanske lite film med samma personer om inte Anna jobbar vill säga.

En sak kan jag ju iaf säga; jag är väldigt glad att den sista punkten på min lista existerar. Tänk om jag hade varit singel och dessutom inte så social som jag är (eller?)? Då hade jag kanske pluggat hela dagen och suttit och blivit fet, ensam framför TV:n. Jag är glad att jag har kompisar då jag är väldigt sällskapssjuk. Inget fel med det tycker jag :D
Är tacksam för att jag har Anna, även om vi är väldigt olika. Är glad att jag har Lollo, även om vi nog också är väldigt olika :)
Olika behöver dock inte betyda att man inte kan tycka om varandra, vilket vi ju är beviset på ;)
Livet hade varit tråkigare utan er kan jag iaf konstatera..

Imon är inget undantag från dom vanliga rutinerna direkt. Ska upp, plugga och sedan hoppas att syrran kommit så långt att vi kan gå på Twilight vid 21.15 (har kollar upp det). Är dock inget måste då hon har tenta på lördag i spansk grammatik och det är inte lätt det (jag baserar den åsikten på mina kunskaper i fransk grammatik) ;P
Hoppas hon klarar det iaf! Håller tummar och tår :)

På fredag blir väl typ samma då med. Gym med eller utan syrran (och Kicko?) på förmiddagen och sedan plugg. Godisinköp och matinköp på kvällen och sedan kolla på film eller nåt.

På tal om gym...jag har nog aldrig skrivit vad jag gör på gymmet tre ggr i veckan. Eller har jag det? hmm...
Här kommer det iaf :D

- Stretchar armar och ben
- Gör 15x3 pull-ups (1-minuterspauser, har klarat 15, 15, 13 som mest)
- Tränar framsida lår, 15x3, 120 kg
- Kör bänkpress 15x3, kommer inte ihåg hur tungt..
- Axlellyft 15x3, 18 kg på varje axel om jag inte minns fel..
- Axlar med skivstång, 15x3, 20 kg
- Biceps, 15x3 på varje arm, 9 kg
- Sit-ups, 50, 50, 25 st

Sedan stetchar jag hela kroppen och sedan är jag klar :D

Detta brukar ta mellan 40-50 minuter....om nite Ägget är där..då tar det över en timme.....minst :P

Jaja...för att fortsätta mina dagar; lördag är en dag som är annorlunda än dom andra iaf. På lördag ska vi ju till Gbg och julmarknaden på Liseberg. Ska bli kul som faen :D

På söndag vette fan vad som händer. tror att det va då syrrans hund skulle komma men jag är inte säker så det får va så länge :P

Åh, jo..idag gjorde jag det vanliga förresten. Pluggade å så och ikväll kollade jag på film och spelade TV-spel med syrran och Gurra. Det va trevligt som vanligt....blev inte så frustrerad idag heller ;P

Vet vad jag ska önska mig i julklapp nu också!!!! Syrrans självdisciplin!! Pallar bara att sitta några timmar med min uppsats. Hon sitter hela dagarna. Duuuuuuuktig!!! ;D

Nu ska jag iaf lägga mig...känner att jag börjar spåra ur......haha.... :D

<3 till alla som förtjänar det!


                                                          Glad idag :D

Kommentarer
Postat av: Martin

"Kör bänkpress 15x3, kommer inte ihåg hur tungt.."

jovisst, som om du inte skulle komma ihåg hur mycket du lägger på, erkänn nu din vekling!

2008-12-05 @ 14:18:52
Postat av: Jocki

haha nä jag vet inte ärligt talat...vet ju fan inte ens hur mycke stången väger :P

2008-12-05 @ 15:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0