Farfar Mårten

Nää...haha...där blev det allt fel :D
Vad jag ville säga va att jag har en farfar, som heter Henry (som jag besökte idag) och jag träffade en barndomskompis vid namn Mårten. Ja, exakt så va det allt :D

Började dagen med att gå upp vid lunch. Käkade sedan lunch (:P) och slingrade sedan in i durren. Efter durren messade Mårten (som jag inte umgåtts med sen efter lumpen precis) mig och vi bestämde oss för att ta en promenad och catcha up on life liksom. Vi gick en bra runda och vi snarrade om allt möjligt. Lider med Mårten som har en morsa som är med i Jehovas, men han gillar nog henne ändå :)

Efter promenaden va det dags för ett besök hos min farfar Henry som bor nere vid havet. Han är nästan 89 år gammal och väldigt förvirrad. Dessutom är han förlamad på hela vänstra sidan av kroppen, vilket inte gör saken bättre. Han behöver därför väldigt mycke hjälp att göra saker. Han är dock väldigt trevlig och snäll och han är min farfar med det grymma namnet :)

Ni kan kalla mig blödig om ni vill, men jag tycker det är jobbigt att se honom så hjälplös och förvirrad. Säger ingenting till någon när vi besöker honom men jag blir lika ledsen varje gång jag ser honom. Vet att man inte ska tycka synd om människor i alltför stor utsträckning, men jag kanske själv blir så en vacker dag och då.... :(

Jaj, jag är fortfarande ung och för tillfället känner jag mig i en grym form, både mentalt och fysiskt. Har redan hunnit "äta upp mig lite" under dagarna jag varit i Varberg så att jag får lite mer fett på kroppen. Musklerna finns redan där så det är bara bra med lite underhudsfett :)
Är i form för fest helt enkelt! Är i form för att get looooooooooow!!!!! ;D

Yeah yeah Shorty got down low and said come and get me
Yeah yeah I got so caught up I forgot she told me
Yeah yeah her and my girl used to be the best of homies
Yeah yeah next thing I knew she was all upon me screaming

*Dansa dansa dansa* :D

Nä, nu blev jag trött av allt dansande. Ska lägga mig. Upp imon och köpa sista julklapparna. Natt på er :)

Lite juliga bilder ska ni (Lolli ;D) få också.. :)







Kommentarer
Postat av: Anna Lundh

En en ny manlig (kanske lite manligare :P) bloggare sökes till HH http://www.hh.se/utbildning/arstudent/meddelandenstudenter/meddelandenarstudent/villdubloggaforhogskolan.6085.html. Något för dig!

2008-12-22 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0