Feeling good!

Just nu känns det mesta rätt så bra faktiskt. Förutom vissa b-iga Cecilia-relaterade uppgifter som jag nog aldrig kommer få gjort, är allt lugnt. C-uppsatsen är det inte särskilt mycke kvar på om jag ska va ärlig. Bara jag formulerar mig rätt nu så kommer VG:t inrullande. Mår även bra fysiskt. Känner mig, även fast jag inte gymmat på en vecka (dock gör jag sit-ups och annat skit hemma), väldigt stark. Är i grym form just nu helt enkelt :D
Va nere och köpte sprit till juldagen innan idag. Är grymt festsugen, vilket ni Oaklakebor kommer få känna på på torsdag. Då jävlar ska jag visa hur en Varbergare festar ;D Get looooooooooooooooooow!!!!

Vad har annars hänt idag? Jo, jag gick upp rätt så tidigt för att köpa dom sista julklapparna på stan samt handla spriiiiiiiiiit. Hittade en del roliga saker faktiskt och jag hoppas att personerna som ska få dom blir glada :)
Sedan skrev jag lite på C-uppsatsen. Är inne i den fasen nu där jag sitter och analyserar videoupptagningar och mjälkar ur varenda jävla droppe ur dom. Äckligt jävla ansträngande är det men det går bra! :D

Vid 6 kom min storebrorsa Fredrik, hans fru Carina och mina två brorsöner Albin (7) och David (4). Snarrade väl en del och sen lekte vi lite med robotar (som jag va förvånansvärt intresserad av :P). Sen blev det mat och mer snarr och sedan Simpsons. Va trevligt att träffa brorsan igen. Va ett tag sen om man säger så :)

Imon ska jag skriva på C-uppsatsen hela dagen och sedan, i övermorrn ta ett tidigt tåg till Gånarp. På juldagen blir det också upp tidigt. Måste va i Halmstad vid 12 för att hinna med Krösatåget (gayigt namn :P) till Nässjö. Ska bli skoj. Är grymt festsugen som sagt! Hoppas att jag inte är den ende som är det ;)

Jaja, dags att hitta the hay for today! Pöss på alla som förtjänar det!

PS. såg att Anna skrivit att dom sökte en ny manlig bloggare till högskolan. Det enda man behöver göra är att skicka in ett blogginlägg med 2500 ord...eller om det va tecken..hmm..jaja sak samma. Vad jag ville fråga va iaf om någon tycker jag ska göra det? :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0