För ert nöjes skull

Som ni säkert vet finns det en jävla massa olika bloggar på internet. Som ni säkert också vet innehåller dom här bloggarna ofta s k "listor". I dom här listorna (som ofta är rippade från internet) står det oftast saker som "Har på mig just nu", "senaste låten jag hörde" och "senaste personen jag kysste". Boring, säger jag!

Pga av detta ska jag nu göra en egen lista, som inte har massa tråkiga frågor rippade från någon metro-sida på nätet :P

Ingen kan iaf anklaga mig för att vara blyg och inte dela med mig av mig själv efter detta :D

It goes a little something like this:

Om du va tvungen att välja en man som du skulle ha sex med, vem skulle du välja? Jean-Claude van Damme
Om du va tvungen att välja ett djur som du skulle ha sex med, vilket skulle du välja? Gnu
Om du va tvungen att välja ett träd som du skulle ha sex med, vilket skulle du välja? Ek
Om du va tvungen att välja en blomma som du skulle ha sex med, vilken skulle du välja? Smörblomma (naturligt glidmedel i smöret ju)
Om du skulle va tvungen att ha sex med en grönsak/frukt, vilken skulle du välja? Mango
Om du skulle va tvungen att ha sex med Hildebrand, vad skulle du välja? självmord

Vad va det första du tänkte på när du vaknade idag? "vem fan e jag och vart fan e jag nånstans?"
Hur många kukar hade du sugit för att få en öl om det va den sista ölen i världen? 39
Om du hade haft tre skinkor, vad hade du gjort då? suttit på den i mitten och använt dom andra två som öronmuffar
Knulla med en assnygg tjej eller se Arsenal vinna Champions League? öhh....ähhh...knulla medan jag ser matchen?
Kollade du på killarnas snoppar med vilje i duschen när du gick på gymnasiet/grundskolan? hell yes!

När grät du senast? när Nasri gjorde 2-0 mot Man U
Anser du dig själv vara snygg? ja, det måste jag nog säga :)
Tror du verkligen på det själv, din jävel? ja, sa jag ju, ditt miffo! :@ 
Är du dum på riktigt? *döda*

*Byte av utfrågare*

Finns det någon i din närhet som du skulle kunna "ta en kula" för? abslout
Vilken kaliber? 5.56
Hur många olika ligg har du haft? över 20 iaf
Är du ett sånt där luder? *nickar och ler*
Vem skulle du helst ha sex med om du va tvungen att välja; Hitler eller Stalin? Stalin (han har finare mustasch)
Skulle du äta en bajskorv för en miljon? näää

Anser du att du har varit rolig nu med den här listan? japp


Där har ni en riktig lista, gott folk! Läs och njut av sanningen! :D

Om någon vill ha en förklaring till något/några av mina svar är det bara att fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0