Fotboll för hela slanten

Jag kan ärligt säga att det enda jag gjort idag, förutom att skita och käka, är att kolla på fotboll. Vet inte hur många matcher jag sett, men typ 6-7 stycken iaf. Är nästan lite trött på fotboll men jag hoppas ha fått tillbaka känslan imon när Arsenal möter Liverpool. Imon ska jag även hälsa på farfar och ja....det är väl typ det enda jag ska göra :P
På måndag kommer min storebrorsa Fredrik hit. Vad som händer vet jag inte, men det va ett tag sen jag träffade honom så det ska bli kul iaf.

Missförstå mig inte, men det är väldigt skönt att bara slappa. Att slappa föööör mycket kan dock bli tråkigt och jag blir lätt rastlös. Skönt att jag både ska ner till Gånarp och sen upp till Oaklake eftersom jag får röra på mig lite (nej, jag tänker inte gå dit, era as :P). Laddar redan för juldagen, även om jag inte har alltför höga förväntningar på Eksjö som stad ;P
Eller borde jag det? :P

Nä, ska bli kul iaf. Nu ska jag lägga mig så att tiden går snabbare. Inget bra på TV och inget annat att göra än att prata med mina föräldrar och det pallar jag inte....dom kan vara riktigt jobbiga, även om jag älskar dom...

Jaja, natti natt!

Kommentarer
Postat av: Lolli

nope, det bör du icke!!

:D

2008-12-21 @ 00:40:41
Postat av: Jocki

Men folket förväntar jag mig mer av ;D

2008-12-21 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0