Frustration!

Jag har aldrig varit en jätte dålig förlorare, men en bra förlorare är jag definitivt inte. När det gäller spel och sånt som man inte har direkt kroppslig kontroll över (typ Mario Kart, Monopol och sånt) blir jag ofta väldigt frustrerad när jag inte vinner eller kommer dåligt. När jag däremot spelar ett spel där man har direkt kontroll över vad man gör (typ fotboll, innebandy) blir jag aldrig lika frustrerad när jag förlorar för då vet jag att min kropp gjorde sitt bästa iaf. Sen att det inte räckte är ju en annan sak. Dessutom är jag bättre på sånna spel.

När jag däremot spelar spel som Mario Kart Wii och förlorar eller kommer dåligt pga att jag får ett blått jävla skal i röven precis innan målet, blir jag desto mer frustrerad eftersom jag inte direkt hade kunnat avvärja det på något sätt. Dock kommer jag ju inte dåligt så himla ofta där heller, men då är det desto mer frustrerande när jag gör det. Mario Kart (och alla andra sånna spel) är, för att summera det hela, väldigt frustrerande! Det som är bra är iaf att det går över rätt så fort, även om jag avslutar med en förlust.

Där har du erkännandet, syrran! ;D

Nog om detta nu iaf! En annan sak som är rövigt jävla frustrerande är när man kör fast i sin C-uppsats. Just detta har jag lyckats göra idag. William Labov är en stor jävla get! Helt jävla omöjligt att precisera vad aset står för då han har skrivit typ tusen olika böcker. Ska fan lyckas skriva om honom imon iaf vad som än händer. Jaja..

Till lite andra saker; typ vad som hänt idag. Har suttit med C-uppsatsen som sagt. Ända tills jag körde fast. Då gick jag och la mig för att dö i soffan istället. Somnade typ en stund och vaknade av att Anna kom hem. Frågade Lollis om hon ville käga lövbiff med oss ikväll och det hade hon inget emot :)
Vid 6-tiden gick jag, syrran och Kicks till gymmet för lite kvällsträning. Tränade ju igår med så jag trodde att jag skulle vara seg som deg. Tvärtom! Kände mig grymt stark genom hela passet och klarade mer än vanligt. 120 sit-ups + 90 till (45 med medicinboll) med Kici i slutet. Hade pallat mer ändå!
Efter gymmet gick vi en snabbis till Maxi för att sedan gå hem och durra. Sedan gick vi hem till Kicki och käkade gooood mat. Blev helt proppad :D

Sedan spelade vi äckel-Mario Kart, som jag inte har lust att spela på ett tag nu. Blir bara så himla frustrerad hela tiden. Som jag skrev innan helt enkelt :P nä, nu blev jag frustrerad igen, bara jag tänkte på det! Jaja, om man ser på det hela taget så är jag iaf bä...äh jag menar näst bäst av oss som kör. Gurra räknas inte för han kör i en egen liga ;P

Fan, kom just på att jag bara blir frustrerad när jag kör mot Lolli och Kicko. När jag kör med Gurra över nätet bryr jag mig inte så mycke. Vad kan det bero på? Att jag inte ser dom jag kör mot? Syskonrivalitet? ;)

Nä, nu skiter vi i det jävla spelet. Fan va jobbiiiiiiiiiiiigt!!!!! :P

Think happy thoughts, think happy thoughts..

Imon ska jag skriva C-uppsats hela dagen. På kvällen hoppas jag att Lolli kommit tillräckligt långt i sin läxa för att vi ska kunna hitta på nåt. Tänker dock inte stressa henne. Spanska är inte lätt och jag ser hellre att hon klarar sin lektion än att hon umgås med mig och misslyckas. Jaja, den som lever (imon) får se :)

På lördag är det julmarknad på Liseberg. Vi ska ta tåget upp på dagen och gå på stan först. Ska bli kul!

Nu ska jag fan sova bort min frustration! Frustration va ordet......zzzzz..zzzzzz...

Kommentarer
Postat av: ?

Durra?

Läste inte du språk?

Lär dig stava!

2008-12-03 @ 17:12:04
Postat av: Jocki

Vem du än är så hänvisar jag dig till mitt inlägg "Det Varbergska Språket". Om du fortfarande inte fattar när du läst det, vem du än är som har mage att klaga på en blogg, kan du vänligen skita på dig!

2008-12-03 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0