Genuint jävla glad! :D

Haha idag är jag så jävla glad bara. Inte ens Mario Kart skulle kunna få mig sur :D
Fråga mig fan inte varför för jag har ingen aning om varför jag är så himla glad. Befinner mig i ett stort jävla lyckorus som inte ens en Arsenal-förlust idag kan sabba. Va rätt så wasted när jag vaknade innan men det gick över rätt så fort. Varför jag va wasted, undrar ni? Hehe jag får la berätta vad jag hittade på igår då :P

Igår började dagen med att jag gymmade vid halv elva typ, ensam som vanligt. Tänker inte ens fråga folk längre om dom vill följa med för alla är så jävla lama hela tiden med sina ursäkter. Man kan alltid klämma in 50 minuters gym, även om man har tenta dagen efter. Hur jävla svårt kan det va liksom!? :P
Efter gymmet gick jag iaf hem och beställde pirra. Sedan satt jag ett bra tag och glodde på TV innan Lollo och Jill kom hit. Vi satt och drack och snarrade ett bra tag. Bland annat pratade vi om att göra en resa till sommaren tillsammans ett gäng. Jag har lagt upp ett event på Facebook så det är bara att gå in och kolla. Dooooo iiiiit!!! :D

Vid lite i 7 gick vi bort till Kåren där gasquen och Minislaget skulle vara. Minglade lite först. Bland annat med en trevlig slyna och en mindre trevlig Trollhätta (som sa att språkmärket va fult - jävla as!). Gasquen va väl sådär, men full blev jag iaf. Drack en jävla massa skit asså! :P
Vid typ 11 gick vi bort till Smålands fast vi va här uppe ett tag först och hängde. Sedan gick vi ner till Smålands igen och va där ett tag. Vid typ 2-tiden gick jag upp igen och la mig. Sov väldigt gott :)

Vaknade upp idag med ett snurrande huvud, men det gick som sagt över rätt så fort. Bara lite groggy nu. Ska snart kolla på Arsenal-matchen och sen durra av mig gårdagen :P
Ikväll vet jag inte vad som händer om jag ska va ärlig. Jill sa en sak igår som jag reagerade på (inget förolämpande om ni trodde det). Hon sa att om man verkligen är kompis med någon så delar man på mycket; bland annat att båda frågar om man ska hitta på nåt, inte bara att den ena parten frågar hela tiden. Jag känner att jag ska testa detta så får vi se vad som händer....om jag har några "riktiga" kompisar :)

Nä, nu ska jag fortsätta vara glad. Om ni vill bli lite gladare är det bara att titta förbi så ska jag smitta er med lite glädje ;)

Vi hörs senare! <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

men ehm... skiter sig inte ditt lilla "test" om du skriver vad du ska göra??

eftersom de flesta av dina vänner läser din blogg liksom... ???

;)

2008-12-14 @ 16:35:10
Postat av: Jag

Du förstår inte..

2008-12-14 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0