God jul!

Japp, nu är det julafton minsann. Ingen julkänsla har infunnit sig här inte men å andra sidan hade jag inte väntat mig det heller :P

Det blev lite ändrade planer mot vad jag först trodde. Åkte ner till Halmstad idag på eftermiddagen och har suttit och skrivit på C-uppsatsen hela dagen och kvällen. Det är fan inte mycke kvar nu asså :D
En sak kan jag iaf konstatera; jag är fan den edne personen på Nyhem just nu och om inte alla hade haft timrar på sina ljus hade det också varit helt mörkt här :P
Hörde att det varit inbrott på nedervåningarna på vissa hus. Det är inte ovanligt om man säger så. Kan iaf lugna Lolli med att hennes lgh ser orörd ut ;)

Ska ner till Gånarp vid 11 och fira jul med Anna. På torsdag ska jag ta 12.02-tåget till Nässjö och hoppas på att det är någon där och möter mig. Annars blir det en lååååång promenad :P
På kvällen hörde jag att jag blir enda killen på förfesten. Inte mig emot då jag nästan känner mig som en tjej efter att ha umgåtts så mycke med tjejer :P
Snällt att bjuda mig iaf :)

Nu ska jag lägga mig och sova dock..är trött efter allt pluggande. Skriver nog inte mer förren på annandagen. Antagligen kommer tillbaka till Halmstad då...om inget oväntat händer vill säga :P

Natt och god jul från Jocki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0