I Varberg..

..befinner jag mig just nu och det är väl sådär om jag ska va ärlig. Många tänker att det ska bli skönt att komma hem och vila upp sig under julen, men om man inte har haft en lektion sen i oktober är det inget kul att vila. Jaja, nu är jag här och då kan jag lika gärna göra det bästa av saken. Bättre än att sitta själv i H-stad och runka iaf :P

Maten är ju dock ett stort plus, även om jag redan nu insett varför jag inte gillar att vara hemma alltför ofta. Tjat tjat tjat hela tiden. Blir trött på det, men jag ska stå ut. Ska ju ändå bara va här i några dagar till. Sen blir det ju Gånarp och sen upp till Oaklake :)

Orkar inte skriva mer nu..

Nu ska jag lägga mig så att jag orkar upp imon för att göra......öh....ähh...inte ett skit :P

Skriver mer när jag inte gjort ett skit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0