Ljudlös..

Japp! Det har varit en alldeles utmärkt dag idag.....sånär som på en sak då (lagen om allts jävlighet ni vet - aldrig får allt vara bra); min baslåda och därmed också mina högtalare är döda. Först va dom bara halvdöda eller typ döende, sen dog dom...
Man kan ju inte påstå att det händer vid ett så passande tillfälle precis (finns iofs ingen men..) då jag ska ha fest här på onsdag och är den som brukar stå för musiken. Som tur är har jag en väldigt bra syrra som kommer stå för högtalarna på onsdag. Tycker att alla ska tacka henne ;)

Jaja, förutom att mina högtalare är lika döda som Kristina Lugn är lugn, har det som sagt varit en bra dag. Densamma började med gym tillsammans med Lolli vid 9.30. Efter det gick jag hem och käkade och durrade. Efter det slingrade jag bort till bibblan och satte mig med ett trevligt litet lexikon över Sveriges dialekter. Fick grymt mycke gjort och när jag kom hem, utjatad av alla jäkla tjattrande Kineser på bibblan, skrev jag det på datorn också. Smidigt värre! :D

Sen frågade jag Lolli om hon ville käka Carbonara med mig och fick ett ja som svar. Efter en stund gick vi bort till Maxi och handlade för att sedan laga och förtära maten (som för övrigt va god som fan och försåg Lolli med mat i några dagar framåt ;D). Sedan glodde vi lite på TV och kolla sedan på den senaste Bondfilmen. Den sög mustig balle..
Sen blev det lite Boston tea Party där husbandet har Halmstadsoveraller på sig. Därefter Scrubs och sedan slingrade jag upp till mig..

Imon tänkte jag åter igen gå till bibblan och plugga då man får mycke mer gjort när man inte har massa andra saker man kan göra istället :P
Sen kanske jag går ner till systemet och köper booooooze till på onsdag. På kvällen händer det säkert något kul...brukar det göra :)

Onsdag är det gym och fest som gäller. Torsdag är jag bakfull. Fredag är det Minislaget och på lördag är jag åter igen bakfull. På söndag laddar jag inför sista kåren och på....äh..nu ska vi inte gå händelserna fööör långt i förväg här, men jag kan iaf berätta vad jag ska göra i jul:
Runt den 19-20 åker jag nog hem till Varberg och umgås med familjen. Typ den 23:e åker jag ner till Gånarp och stannar där tills den 25:e. På juldagen hade jag tänkt åka upp till Eksjö och festa me Lolls, Kicks och Gurrs. Tar tåget från Halmstad till Nässjö så jag förväntar mig att någon väntar på mig på stationen :P
Den 26:e, om inget radikalt händer, åker jag ner till Varberg igen och kanske stannar någon dag där. Sedan fortsätter jag ner till Halmstad och väntar in nyår där. På nyår åker jag upp till Oaklake igen och festar för att, på nyårsdagen lr nåt sånt åka ner till Halmstad igen. C-uppsatsen ska bli klar nån gång nu också..

Jaja, där har ni lite att bita i iaf. Har inte börjat handla julklappar ännu men det kommer snart. Ska fan tatuera mig nästa år. Så är det bara! :D

Nu däremot ska jag sova och drömma om att mina högtalare funkar igen :P

Natt!

PS saknar dig, Evvo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0