Min musik!

Har inget intressant att skriva idag egentligen. Det enda intressanta som hänt (förutom att jag va en poäng ifrån att vinna över Gurra i Mario Kart :P) är att jag ska göra en studie/undersökning i min C-uppstas som ingen gjort förut. Den ni! :D

Satt på bibblan ett tag också och skrev innan jag och Kicki gick och handlade. Tacopaj blev det. Sedan film (Eagle Eye) och Mario Kart. Imon är det Minislaget och jag tänkte gymma först och sen är det förfest. Ska bli skoj :)

Men som sagt så har jag inte något mer att skriva så jag tänkte göra en egen liten lista med mina favvo-låtar. Tänkte ta min favvo-låt från varje genre som jag kan tänka mig att lyssna på. Here it goes!

Hip-Hop: Fort Minor - Remember the Name

R&B: Usher - Yeah

Crunk: Ying Yang Twins - Get Low

Dance:  Basshunter - Camilla 

Eurodance: Culture Beat - Mr. Vain

Discotronic: The Masterplan

Pop: No Mercy - Where Do You Go

Rap: Flipsyde - Happy Birthday

Rock: Europe - Rock the Night (favvo)

Hårdrock: W.A.S.P - I Wanna Be Somebody

Där har ni skiten! Håll till godo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0