Off to Gbg!

Imon, typ vid ett, bär det av till Göteborg. Först ska vi gå på stan och sedan, på kvällen, ska vi till Liseberg och julmarknaden där. Det kommer nog bli hur mysigt som helst tror jag :)

Först ska jag dock sitta på bibblan ett tag och plugga. C-uppsatsen går väl sådär i guess. Vet inte riktigt om jag blir klar eller inte. Vi får se helt enkelt. Jag är glad att jag tackade nej till jobbet iaf. Har abslout ingen lust, eller tid för det nu. Har andra saker för mig.

Det har skett en rätt så stor förändring i mitt liv förresten. Dock tänker jag inte prata om den här då jag vet att vissa gamar skulle börja picka på mig direkt.....inga namn nämnda dock :)
Det enda jag kan säga är att det är bäst såhär..

Idag har jag inte gjort ett skit mer än vad jag brukar göra. Har skrivit (eller iaf försökt) på C-uppsatsen hela dagen. Vid typ halv 7 gick jag och Kicks till Maxi och handlade tacos. Det käkade vi sedan tillsammans med Lolli och Gurra, hos Lolli. Hon har typ suttit och tentapluggat hela dagen så det va hon värd tycker jag :)

Sedan gick vi upp och spelade lite Mario Kart (frustrerande as usual) och sedan kollade vi på filmen Lord of war, som inte direkt passar in under chill-filmer :P 

Jaja, nu ska jag lägga mig iaf. Ska ju upp någorlunda tidigt imon. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0