Planering

Den här planeringen är egentligen mer för mig själv än för er. Hade bara ingen annanstans att skriva den :P

Imorgon: upp vid 9 och gymma, stan med Kicks och Lolls, kolla genom C-uppsatsen, förhoppningsvis filmkväll eller dylikt :)

Onsdag: gym igen, C-uppsats, kanske Kåren på kvällen (hoppas det iaf)

Torsdag: ner till Gånarp och göra mina ljud och videoinspelningar till C-uppsatsen, hem och sova i Halmstad

Fredag: hem till Varberg

20:e Varberg

21:e Varberg

22:e Varberg

23:e ner till Gånarp

Julafton: Gånarp

Juldagen: till Eksjö

Annandagen: antingen till Varberg eller till Halmstad

27:e Varberg/Halmstad

28:e Varberg/Halmstad

29:e Varberg/Halmstad

30:e Varberg/Halmstad

31:e till Eksjö

1:e till Halmstad

Där har ni (jag) mina resterande dagar år 2008..

Nästa år hoppas jag det händer lite roliga saker :D

Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0