Sitter här..

..i min lgh dagen efter fest. Ska snart gå bort till R-huset och ha samtal med Chris angående C-uppsatsen. Därefter tänkte jag slingra in på bibblan och plugga lite. Efter det tänkte jag ringa Kicki och Lolli för att fråga om vi ska handla tillsammans och sedemera även käka tillsammans. Ingen jättejobbig dag iaf :)

Igår började dagen iaf med att jag gymmade vid elva typ. Efter gymmet gick jag hem och städade inför festen som jag skulle hosta på kvällen. Det gick la rätt så smidigt och jag va snart klar. Lite senare gick jg ner till Lolli och hämtade hennes högtalare så att det skulle bli nån form av musik här uppe. Vid 7 började festen och vi satt och spelade kort som vanligt (ölspelet). Det va väl det enda som hände egentligen. Lite senare dansade rätt så många inne i min lgh också och jag hörde en fågel viska att min musik va bra :D

Vid halv 12 gick vi till Kåren. Där va det lagom mycke folk tycker jag och vi tillbringade kvällen med att dansa till rätt så bra musik ändå. Hände väl inget utöver det vanliga på Kåren så jag pallar inte skriva mer om det :P
Mer rumpdans efterlyses dock, även om jag fick min beskärda del ;P

Vid lite i två gick alla hem och jag däckade i sängen, lagom packad..

Idag har jag inte gjort ett skit förutom att dirra alla jävla glas från igår. Ska snart till skolan som sagt och sedan käka med Kicks och förhoppningsvis Lolls också :)

Imon är det minislaget och förfesten drar la igång nån gång på dagen. Vi får se. Ska bli kul iaf :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0