Bröl å söl

Vill bara säga att rubriken på inlägget inte har något att göra med innehållet i detsamma. jag kom inte på något bättre helt enkelt :P I vilket fall som helst så har besvikelsen från gårdagen (jag blev nästan rädd för mig själv när jag läste mitt eget inlägg :P) lagt sig en aning nu, även om jag fortfarande känner att det var ett sjukt onödigt poängtapp. Att Eduardo sedan kommer vara borta i ett år typ gör ju inte saken bättre (se bilder längst ner i inlägget! Varnar dock för att ruggighetsfaktorn är hög). Nu är det iaf Aston Villa hemma nästa helg som gäller och där är seger ett måste. På tisdagen nästa vecka är det dessutom match 2:2 i CL borta mot Milan. Lagom nervigt :)

Dagen har iaf utgjorts av att jag suttit å glott på fotboll. Sp*rs vann ligacupen och det svider naturligtvis som faen, men det kommer jag över. Jag har egentligen bara suttit å kollat på boll + gått på toa ibland. Fan va slö jag e :D
Imon (idag) är det iaf skola igen och grammatik. Efter skolan blir det väl gym som vanligt och sedan går väl jag å Anna å handlar som vanligt. Ingen aning om vad jag ska göra i veckan för övrigt. man sitter bara å väntar på att det ska bli den 6/3 snart. Hurghada! Ni som e avundsjuka kan suga min snabel ;)

Nä, jag kommer faktiskt inte på något mer att skriva om jag ska vara helt ärlig. Har liksom inte hänt så mycke idag. Men när det händer något spännande skriver jag nog det iaf :)

Dagens låt: nån hyllningssång till Eduardo!

image16


image17
                                
                                                                 Vidrigt värre! :(

Kommentarer
Postat av: Lolloooo

helvete!! vidrigt... :S

2008-02-25 @ 11:45:01
Postat av: lotta

fy fan! stackarn

2008-02-25 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0