Fortfarande chansen..

Arsenal har alltså fortfarande chansen att avancera till kvartsfinal i CL efter 0-0 hemma mot Milan igår. Dock "borde" Arsenal vunnit med minst 2-0 då Milan stundtals var helt utspelade. En kombination av oskärpa framför mål av Arsenals forwards (läs: Adebayor) och tur för Milan gjorde dock så att matchen slutade mållös. Adebayor hade den bästa chansen då han nickade i ribban (borde varit mål!) i 94:e minuten. Nu måste Arsenal få minst lika på San Siro för att gå vidare och jag är som vanligt pessimist. Men det KAN gå :)

På lördag är det, enligt mig iaf, en ännu viktigare match; nämligen Birmingham-Arsenal i ligan. 5 poäng ner till USA fortfarande!

I övrigt kan jag väl berätta att jag tog spruta (Twinrix mot Hepatit A + B) igår och sköterskan lyckades typ träffa fel så jag höll på att förblöda :P Nä, så illa var det väl ändå inte men armen är väl lite slö idag kanske. Hon måste ha träffat rakt i en muskel i överarmen för den e seg som deg. Jag överlever dock :)
Nu hade jag iaf tänkt käka å kolla på Star trek och sedan göra lite literaturhistoria. Jag behöver inte men torsdagar är typ mellandagar så man har ändå inget att göra. Visst är jag duktig? ;P

Till sist vill jag också dedikera en STOR puss till Evvi och en lika STOR till Lollo. Ni e så sööööööta ;)

Dagens låt: vilken låt som helst som hyllar The Gunners :)


image15


Puss på er flickor å lycka till på tentan imon ;D <3

Kommentarer
Postat av: lotta

Alla mina favoritar hstads bor får härmed en puss av mig!

2008-02-21 @ 15:32:32
Postat av: lotta

Alla mina favoritar hstads bor får härmed en puss av mig!

2008-02-21 @ 15:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0