Lyckad invigning!

Igår va det alltså overallsinvigning för Språk och ASP (IT?). Det va rätt stressigt före med tanke på att jag, som vanligt, va tvungen att fixa det mesta själv. Men jag ska inte klaga. Det gick faktisk väldigt bra. På min station skulle nollan först lägga en multivitamin-tablett under tungan, svepa en dryck bestående av (låt mig se om jag kommer ihåg allt :P) blandsaft (apelsin), kaffesump, stark tacosås, olivolja, soya, cayennepeppar, paprikakrydda, vitpeppar och juiceextrakt. Mumma! Sen skulle nollan säga "sex laxar i en laxask" tio ggr. Det va ingen som klarade det :). Däremot va det tre personer som spydde, inte av drickan, utan av tabletten.
Efter vi hade invigt alla sladdrade vi upp till mig (både mint å svart) å förfestade. Jag hänvisar till min ansiktsbok för bilder av igår kväll :). Sen bar det va till Kaureen å där dansade vi till relativt bra musik (för att va Kåren). Jag kan väl erkänna att jag va mer än salongsberusad men absolut inte särskilt full om man jämför med andra. 7 alkoläsk, 5 brännvin + jordgubbssaft och en Redbull/vodka blev det. Wiiiiiiii!!!! :D Sen gick jag hem å bajja.. 

En lyckad kväll följdes upp av en sladdrig dag. Mådde typ som en våldtagen struts i morse, men inte så mycke värre än vanligt om jag ska va ärlig. Kändes typ som en blandning av migrän och bakfylla, vilket antagligen va orsaken. Men jag kan ju inte påstå att jag inte förjänade det så.. :P
Har suttit å gjort ingenting typ. Sökte lite sommarjobb på Platsbanken men hittade bara "latrintömmarjobb" typ..
Det löser sig nog ändå, brukar det alltid göra.

Sitter å kollar på SG1 nu och snart ska jag å Anna handla. Imon börjar hjärtslaget och håller på tills söndag. Ska bli roligt :). På lördag är det även Man U-Arsenal i FA-cupen å på onsdag Arsenal-MIlan i CL. Mycke å se fram mot.
Tentan igår gick förresten sådär. Skulle tippa på att det är typ 50-50 att jag får G. Mycke att se fram mot iaf :).

Dagens låt: Pimp Code - Like a Rocket (Radio Mix)

Va va vooooooom!!!!

image11

Generationsskifte genomfört! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0