Mauretanien

Har precis gått upp. Vaknade typ vid halv elva men valde att somna om en gång till. De 90 minuterna genererade en grymt konstig dröm. Jag och min familj satt på en pizzeria. Om jag inte minns fel hade alla beställt en varsin pizza och ätit upp den redan. So far inga konstigheter. Men sen kom jag på att vi skulle åka på semester till ögruppen Mauretanien, som inte är en ögrupp egentligen, utan ett land i västra Afrika. Men i drömmen visste jag också att det var just ett land i västra Afrika och jag försökte förklara det för min morsa som insisterade på att det "bara" var en ögrupp. Jag var också säker på att det var en ögrupp OCH ett land i Afrika, men argumenterade ändå för att det bara var ett land, samtidigt som jag fortsatte tjatat om att vi skulle åka till ögruppen Mauretanien. Mitt i allt detta beställer jag en pizza till av pizzabagaren, som jag minns som stor, tjock och skallig med en mustasch. fast jag beställer inte pizzan från pizzerian vi sitter på utan jag ber pizzabagaren att ringa och beställa från en annan pizzeria, vilket han också gör. Sedan säger han att pizzan kommer om en kvart och börjar tjata om hut gott det ska bli för mig att äta just den pizzan. Detta är typ i slutet av drömmen och jag kommer ihåg att jag tänkte på en flagga i drömmen. Vet inte varför men jag gjorde det iaf. Sen tog drömmen slut och jag vaknade upp. Mysko värre! :)

image4
                   
       Flaggan jag tänkte på. Gissa vilken det är. Den som först gissar rätt får ett superlativ ;D.


Idag blir det fotboll för hela slanten. Först ut är Manchester U-Manchester C 14.30 och 17.00 är det Chelsea-Liverpool på Canal+sport. 18.00, på Eurosport, börjar även finalen i Afrikanska mästerskapen mellan Egypten och Kamerun. Sedan rundas det hela av med La Liga i Tv4+ på kvällen vid 19.00 och 21.00. Paradiset för fotbollsälskare men Anna gillar det inte utan brukar sitta och spela Sims 2 på sin laptop istället. Nu tänkte jag iaf gå och käka något så att jag inte avlider av hunger. Lasagne (mamma-gjord) blir det nog. Smaklig måltid till mig! :)


Dagens låt: Pakito - Are you ready 2007

Kommentarer
Postat av: L

hah, fuck va udda. men pizza e ju gott :P om ja säger seychellerna vinner ja då????????
P.S. tycker väldigt mkt om dig me jockiii

2008-02-10 @ 13:17:57
Postat av: Jocke

Japp du vinner ett superlativ ;) du får det i mitt nästa inlägg :)

2008-02-10 @ 13:26:01
Postat av: Lotta

Sötnos

2008-02-10 @ 14:16:38
Postat av: Lotta

Sötnos

2008-02-10 @ 14:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0