Mellandag

Torsdag är den typiska mellandagen. Iaf för oss studenter i Halmstad. Det är dagen mellan onsdagen, som betyder kåren och helgen som betyder..ja ni vet vad helgen betyder. Detta är dagen då man vaknar bakfull och sedan inte har någon ork att göra något vettigt alls. Idag har jag t ex bajjat och det är typ det vettigaste jag gjort också ;).

Igår va det alltså kåren som stod på programmet. Jag gymmade med Johan först vid 12 på dagen och sedan lallade vi ner till systemet. Höll på att blåsa bort på vägen gjorde vi också. Sedan sladdrade jag hem och förberedde inför förfesten som skulle vara här vid 7. Vid 7 strömmade folket in och festen började. Det va mycke trevligt om jag får säga så, även om Evvo va lömskare än lömskast. Men du får igen när du minst anar det, Evvus moahahahahah ;D

På kåren sedan var det faktiskt mycke folk och det va bra musik också (eurodance wohooo!!!! :D). Det roligaste som hände va iaf, och Mr. J får usäkta att jag driver med honom, att Mr. J, som inte alls va mer packad än någon annan, betalade 50 spänn i inträde, hängde in sin jacka i garderoben och sedan gick på toa. Sen såg ingen honom på hela kvällen. Va konstigt tänkte jag, ända tills jag fick höra orsaken idag. Den gode Mr. J hade nämligen fått för sig att somna på toaletten och inte vaknat förren vid 1-tiden då hans mobil brölade (vi kom vid 11 typ). Sen hade han, förvirrad, slingrat hem i natten. Mycket komiskt enligt moi och helt klart en förgyllande faktor en tråkig dag som denna :).

Imorgon ska sötis-Anna slingra ner till Ängelholm för att kolla på bio med sina föräldrar. Jag tänkte kolla på film och förtära godis här hemma på kvällen, efter att ha gjort skoluppgift på dagen. Om någon vill göra mig sällskap, tackar jag inte nej (om det inte är en lodis eller en svampplockare förstås) :D
På lördag nalkas det gym och sedan Arsenal-Aston Villa! Inga mer tabbar tack! På tisdag är det Milan-Arsenal i Champions League....brrrrrr!!!!!! :S

Nu ska jag kolla lite på TV tänkte jag. Vad det blir får mitt zappande finger avgöra. För bilder från gårdagens bravader hänvisar jag till min ansiktsbok :)

Och förresten; Egypten om en vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagens låt: E-type - This is the way (fan vilket grymt tryck när den kom på kåren igår asså :D)

image19

                                                      Hurghada, here we come!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad har jag gjort!?!?! =) Jag var väl inte lömskare än vanligt..^^ Bring it Jocke! Jag står redo för eventuell motattack..haha

2008-02-28 @ 23:14:21
Postat av: Jocke

hehe när du minst anar, när du minst anar, Evvo ;)

2008-02-29 @ 01:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0