Overallsinvigning

Imon gäller det alltså. Klockan 17 på Nyhem, vid volleybollplanen är det som gäller för alla som ska delta eller titta på. Jag garanterar personligen att denna invigning kommer vara snäppet värre än den jag blev utsatt för förra året. Moahahahaha! :D
Vi får hoppas att vädret är till vår fördel imon alltså, även om vi kommer genomföra det ändå. Det spelar ingen roll om det regnar bajj. Desto bättre i så fall :P. Efter invigningen blir det förfest (lär väl bli hos mig då jag antar att det inte är så många som orkar slingra iväg nån annanstans) och därefter, vid typ 23, ålar vi till Kåren. Sen får ödet bestämma vilka som överlever och vilka som förgås i spritångorna. Nä, skämt å sido (NOT!), så kommer det bli jätteroligt och kameran kommer berika ansiktsboken ytterligare med filmer och bilder ;). Ca 17 pers blir ni som ska invigas om jag inte räknat totalt fel, så det blir sköj :D. Inga kläder ni är rädda om och inga "bal-frillor". Ni får gärna ha det dock, blir bara roligare efteråt för oss! Moahahahaha! :)

I övrigt kan jag bara säga att Engelsk litteraturhistoria nog är det B-igaste som finns. Om man kan dö av tristess så fruktar jag för mitt liv..

Tenta imon kl 9 (omtenta i Fiction = baaaaajs) och sedan gym. Därefter ner till stan för de sista förberedelserna inför invigningen. Sen hem och bajja sönder toan så att alla som ska in där på förfesten förångas ;P


Dagens låt: Tunnan och Moroten - Bajs i bastun (dedikerad till Evve ;D)


Va va vooooom på allihop!!!!!

image10

De som håller i invigningen! Vackra, inte sant? :)

Kommentarer
Postat av: lotta

hoppas det gick bra idag för sötnosarna! Jag tror Lollo spydde iaf ;):D Sup åt mig med idag babes ;) pusselipuss

2008-02-13 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0