Vilken pissig jävla lördag!!!!!!

Den pissigaste dagen  på riktigt, riktigt länge går mot sitt slut. Jag finner inga ord för hur jävlig å svinig denna dagen har varit och ändå ska jag skriva det! Notera att allt det jävliga med denna dagen är fotbollsrelaterat och har inget med någon person (här i Halmstad) att göra. Det började iaf med att Arsenal mötte Birmingham på bortaplan 13.45 idag. 3 minuter in i matchen - Eduardo da Silvas säsong (karriär?) är slut. Foten hänger i köttslamsor typ och det var otroligt vidrigt att se. Tacklingen av B-ham backen borde resultera i giljotinen, minst! Jävla svin!!!!!!! Det blir inte bättre heller när B-ham också tar ledingen i första halvlek genom en feldömd frispark. Arsenal vänder dock matchen på fem minuter i inledningen av andra genom två snygga mål av Theo Walcott. Arsenal har sedan otaliga chanser att avgöra men den fördömda jävla k*k ineffektiviteten gör sig påmind. Men Arsenal leder ju med 2-1 på bortaplan, så varför e jag sur? Jo, för i matchminut 94, efter att Clichy slarvat i eget straffområde, blåder f*ttdomarh*ran straff för B-ham. Felaktigt naturligtvis då Clichy, trots sin klantighet, lyckas träffa bollen före benet. 2-2 och stoooooor jävla besvikelse. Fy in i helvete vad besviken jag eeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saken blir ju inte bättre av att Gallas löper amok på fjärdedomaren och antagligen blir avstängd...sug k*k bög-FA!!!!!!
Domaren borde kölhalas och slängas till brunstiga krokodiler!!!!!!!!!!!!!!! Mike Dean kan suuuuuga min rööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
För att göra saken ännu värre vinner Man U över Skitcastle med 1-5 och är nu bara tre poäng efter Arsenal i ligan. Fy faaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!! Kan det bli sämre? Jo det blev det! Christina Ronalda (ludret!) gör två mål och går om Adde i skytteligan..nuff said!!!!!!!

Och nej, jag e inte bitter alls..

Dagens låt: skit ner er!!!! det blir ingen dagens låt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha. härligt jocke!
ska be dig skriva alla min klagobrev, eftersom jag skickar så många...
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

2008-02-23 @ 21:48:41
Postat av: lotta

hahah sicken arg heeest ;)

2008-02-24 @ 10:54:57
URL: http://charlottesofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0