Arg! :@

Jag e grymt arg just nu. Jag e så arg att jag inte ens orkar bry mig om den jävla grammatiken eller något sånt. Om det e något jag stör mig på så e det personer som latar sig medan andra sliter. En sån person finns på mitt jobb. Hasse heter han och det e ett av dom största svinen jag träffat! Maken till lathet har jag sällan skådat och dessutom e han nonchalant och ljuger gör fanskapet dessutom. Har stört mig länge på hans sketna attityd men idag kunde jag inte hålla det inne längre! Efter diverse små-dispyter under dagen fick jag ett mindre utbrott på aset precis innan vi skulle gå hem. Jag sa precis som jag tyckte, att han va en lat jävla skithög och att han sög stor jävla röv! Han försökte försvara sig men det blev bara patetiskt. Jag avslutade med att säga att han var misslyckad eftersom han e 35 bast och extraknäcker som servitör samt vindsurfar. Inget annat! Patetiskt! Jag såg fan allt hur det där sista tog jävligt hårt på skithögen. Han tog nog åt sig rejält, vilket e bra! Jag hatar personer som honom! Om du läser detta Hasse vill jag be dig ta ditt pick och pack och dra åt HELVETE! Din stora, feta, suggiga, sladdriga, mjöliga, mustiga, rynkiga, utslitna, påsiga, helt jävla nedknullade jävla GETDASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sug stjärt!!!!!!!!

Alla som läser detta kan också suga stjärt!!!!!!! SKit ner er allihop!!!!!

Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0