Winnerbäck på besök..

Idag gick jag upp vid typ 11-tiden. Jag hade egentligen ingen anledning till att gå upp så tidigt men jag tänkte att jag skulle va vaken när Anna kom hem från jobbet. Det sket sig dock eftersom Anna jobbade över. Därför la jag mig i soffan istället och glodde på TV. Det sög mighty röv men det gick väl an I guess. Vid 15 tog jag det som vanligt fullsmockade tåget till Vbg. Sluta resa så jävla mycke, era as! Jag käkade lite och stack sedan till jobbet och jobbade 4,5 enkla timmar fram till 21.30. Sedan kollade jag på filmen Proof of Life för att sedan sätta mig här. Där har ni min mycket spännande dag, mina damer och märrar. Imon blir väl ungefär likandant skulle jag tro. Ska försöka göra en skoluppgift och kanske sola lite om vädret (bastardo!) tillåter.

Dock va det en sak som sades på jobbet idag som jag tror kan göra vissa lite avundsjuka ;)
En av servitriserna sa + att jag själv kollade upp det i bokningspärmen, att en viss Lars Winnerbäck ska äta på restaurangen vid 17 imon, den tiden jag börjar. Hmm, namnet låter bekant...visst ja, det är det där aset som bara har gjort massa usla låtar :D ska fan gå fram till honom och säga att han suger fet baguette! Hörde jag en avundsjuk suck från Eksjö-hållet? Jag ska hälsa från dig Lolli, jag lovar ;)
Ruggig reklam för restaurangen dock! Hoppas aset ger mycke i dricks också. Annars jävlar..

För övrigt, som ni redan visste, är jag helt såld på "Camilla" (nej, jag är inte otrogen mot Anna :P). Den är så sjukt bra så att man kan lyssna på den om och om igen utan att den blir kass. Kommer inte ihåg när en låt kunde vara sån senast. Sjukt jävla bra är den iaf! Men en sak som ni inte visste är att min morsa också är helt såld på den. Hon satt och diggade till den inne på mitt rum för en stund sen. Hon gillar även den svenska versionen. Haha, min morsa har bra musiksmak fanimej :D

Det tar emot att säga det men jag längtar fan tills skolan börjar. Det är så jävla enformigt att dirra hela tiden. Sjukt tråkigt men bra pengar, vilket också är varför jag jobbar ju. Duuhh!!?? :P
När skolan börjar, börjar även alla fester. Nog för att jag blivit bjuden på fester här i Vbg också och i H-stad, men det är inte samma sak. Det är inte så många samlade i Halmstad just nu och Varberg suger sjölejon. Snart så, snart så :)
Kom in på Engelska 61-90 nu också. Nu är det skärpning som gäller! Förra terminen va kass. Den gick utför redan från början. Den här terminen är jag mitt "riktiga" jag igen. Jag brukar ju fan inte få massa U. Är ju fan bra i skolan i vanliga fall :P jaja, skit samma..nu jävlar är det hög nivå på Engelskan och då får jag också höja mig! :)

Jaja, nu ska jag lägga mig iaf. Ett hyss ska ni få och det är inte vilket hyss som helst inte. På mårtens begäran kommer idag mitt favorithyss "Bruna huset" :D

Notera att nedanstående hyss ägde rum under en period som sträckte sig från 7:an till 8:an på högstadiet. Notera också att ni inte bör göta om detta hyss om ni inte är villiga och beredda på att springa som fan. Som ursäkt för mina illdåd under ovan nämnda period kan jag säga att min hjärna inte var fullt utvecklad och att den därför inte visste vad den gjorde. Alla hyss är utförda i verkligheten. Inga namn kommer att nämnas i texten, men det va jag, Viktor, Mårten och Sebbe....oj...helvete...jaja skit samma...här har ni ett hyss!

5. Det vanliga gänget var ute och gick. Idag hade vi hittat en kundvagn. Vi hade även plasthandskar på oss. Med dessa handskar plockade vi upp all hästskit vi kunde hitta från vägen och lade i en påse, som vi i sin tur la i kundvagnen. Vi bestämde oss (väldigt sent tror jag) för att kasta påsen på ett hus. Vi valde ut ett vitt(!!) hus och jag tror det va jag som svingade påsen första gången. Splatt på husväggen! Ingen reaktion. Jag hämtade påsen och kastade igen. Splatt! Ingen reaktion. Någon av dom andra tog påsen en tredje gång och kastade den. Splatt! Vid det här laget hade en stor del av väggen skiftat färg från vit till brun (hahahahaahahaaha :D). Men detta va inte nog tyckte vi. Med Sebbe i spetsen slingrade vi in i trädgården och Sebbe började smeta ut bajjet med händerna på väggen. Då hände det. Reaktion! En gammal, sladdrig Boråsar-kärring kommer ut ur huset bredvid (till höger) och yttrar dom idag legendariska orden: "våd guuuuur niii!?" Fy fan vilken fart det blev på oss. Vi sprang till skogs, bokstavligt talat. Efteråt garvade vi som fan. Den en gång så vita husväggen va till stor del brun och förblev brun i över ett halvår efteråt om jag inte minns fel (längre?). Svårt att tvätta bort kanske? :P Där har ni "Bruna Huset" mina vänner! Vad sägs, Mårten? ;D

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lolli

klart ja e avis... men bara för jag går på EN winnerbäck konsert så betyder det inte att jag e Lasse-frälst (även om det börjar kännas lite så eftersom jag inte har ngt annat att göra än lyssna på musik i denna bajshåla!)

Men Winnerbäck e grym, det finns inga tvivel om den saken fattar du väl!

pösspåraa

2008-07-16 @ 12:59:15
Postat av: Jocki

Haha ja han e väl rätt så grym ändå I guess.











NOT!









Puss på dig Lolli ;)

2008-07-16 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0