Get down, biatches! :D

Haha! Kände bara för att skriva en cp:ig rubrik idag :P

Först vill jag bara slänga iväg ett stort tack till Martin som försåg mig med Basshunters nya album över msn. Även om det va den Engelska versionen av Camilla så är jag grymt nöjd. Den svenska versionen är bättre men fan inte mycke bättre. Den är så bra så att jag får rysningar genom hela kroppen. När den svenska versionen släpps kommer jag ha en ny "All-time-favorit" sång. Den Engelska versionen äger alla andra låtar jag hört på mycke länge! Det är inte ens samma låt ju :D gå och ladda ner den då! Sitt inte bara där, era jävla våp!!!! :D

Ahhhhhhhhhhhhh extaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!! Camilla på högsta volym!!!! Fy fan va bra!!! Kan inte sluta lyssna.. :P

Ähum..för att återgå till lite andra saker....typ vad som hänt sen senast (:P) kan jag väl börja med att berätta att jag jobbade 10 timmar i lördags (14-00) och därför va det lite svårt att slänga iväg ett inlägg på natten där då jag va mer död än levande om man säger så. Hur jobbigt som helst, men på tisdag väntar ca 500 spänn i dricks på mig i ett glas på jobbet :)
Jag jobbade även idag om ni undrade. Från 13 till 17.15. Jag jobbar alltså 6 dagar/vecka. Jag är helt färdig men helvete vilka armmuskler jag får. Sjukt bra träning för hela kroppen, men fan va det sliter på en. Rik (för studenter) kommer jag dock bli. Har OB typ hela tiden när jag jobbar så det blir saftiga stålar. Drickslådan är dessutom sprängfylld med sedlar. Har inte räknat ännu men om jag skulle vilja estimera hur mycke det va där i (och det vill jag) skulle jag säga att det va typ runt 15 hundralappar, 10 femtiolappar, 40 tjugolappar, massa jävla tior, femmor och enkronor..mumma! :D

Idag efter jobbet tog jag 18.19-tåget till Halmstad. Har jag förresten sagt att SJ suger? :P
När jag kom fram mötte Anna mig och vi handlade ingridienser till tacos. Evvi ville också käka med oss. Sagt och gjort så käkade vi och sedan glodde vi på film. Borat va kvällens huvudnummer och den gjorde ingen besviken som vanligt. Den va vääääääry nice!!! High five!! :D
Alla föråt sig även på godis så vi kommer väl baja ner oss allihop inatt I guess....men va fan, det va de värt! :D

Dagens känga (med hundbajs under) går till det företaget(?) som håller kvar Lolli i Oaklake så att hon inte kan va här med oss. Fy på er! :@

Dagens låt: gissa tre ggr :P

Notera att nedanstående hyss ägde rum under en period som sträckte sig från 7:an till 8:an på högstadiet. Notera också att ni inte bör göta om detta hyss om ni inte är villiga och beredda på att springa som fan. Som ursäkt för mina illdåd under ovan nämnda period kan jag säga att min hjärna inte var fullt utvecklad och att den därför inte visste vad den gjorde. Alla hyss är utförda i verkligheten. Inga namn kommer att nämnas i texten, men det va jag, Viktor, Mårten och Sebbe....oj...helvete...jaja skit samma...här har ni ett hyss!

3. ett mycke kort och simpelt. Jag och Mårten + Vigge och Sebbe ville jävlas med någon/något. Vi bestämde oss därför för att hänga en påse med hästskit på handtaget på en gammal kärrings dörr. Sedan ringde vi på och sprang och gömde oss för att titta vad som hände.Kärringen öppnade och till allas stora glädje (utom, ni vet vem :P) ramlade påsen med skit ner på trappen och splattades ut. Efter att ha garvat en stund gick vi hem till Sebbe och kollade film (vilket minne jag besitter! :O). När vi cyklade hem sen, cyklade vi förbi kärringens hus och kände då en stark lukt av såpa. Gissa vad hon hade haft den till.. ;)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lolli

hehe, jaa fasiken va busigt hörru!

2008-07-14 @ 13:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0